FANDOM

Castlevania: Lords of Shadow 2 - гра в жанрі action-adventure game, розроблена компанією MercurySteam, видавець - Konami. Є продовженням гри 2010 року Castlevania: Lords of Shadow. Очікується, що це буде остання гра MercurySteam, що відноситься серї Castlevania. Події гри відбуваються в сучасному світі.

Castlevania Lords of Shadow 2 (game)

Геймплей Редагувати

Як і в минулій частині серії, гравецькерує Габріелем Бельмонтом, нині відомим як Дракула. ​ Основна зброя Дракули - Кривавий батіг, схожий на Бойовий Хрест з першої частини серії. Магія Світла замінена на Меч Безодні, а магія Тіней - на Кігті Хаосу. Меч Безодні використовується для поповнення здоров'я Дракули, а Кігті Хаосу дозволяють пробивати захист і наносити сильніші пошкодження. Історія Lords of Shadow 2 починається після попередньої гри. У грі відкритий світ, що дозволяє гравцеві самому вибрати маршрут. Так само в грі присутня активна камера, якої не було у першій Lords of Shadow.

Сюжет Редагувати

Розробка Редагувати

Гра була анонсована на виставці E3 2012. Розробники з самого початку мали намір зробити Дракулу головним героєм гри вперше в серії Castlevania і початок цьому було покладено в Lords of Shadow. Хоча попередня частина серії була добре прийнята критиками і гравцями, дизайнери повідомили про деякі недоліки, які хотіли б виправити в процесі поліпшення геймплея. Наприклад, скоротити надмірну залежність гри від QTE, відмова від фіксованої камери і підвищення частоти кадрів. Замість того, щоб видаляти деякі елементи з попередньої частини, розробники вирішили переробити движок гри. Так само, вони вважають, що Lords of Shadow була занадто лінійної, тому нова частина має відкритий світ, що дає відчуття дослідження і дозволяє уникнути переходів між рівнями. Незважаючи на деяку первісну лінійність, гравцеві наданий вибір шляху в міру прогресу. Це нововведенння було включено в гру в тому числі для контрасту з іграми серій God of War і Devil May Cry. Створення гри в сучасному світі викликало труднощі у розробників. Команда вже мала досвід розробки ігор з відкритим світом, але була недостатньо задоволена їхньою якістю, але вони вірять, що Lords of Shadow 2 вийшла досить якісною. І разом з цим, вони спробували створити таку атмосферу, щоб до самого кінця не було ясно що і як, щоб гравці постійно задавали питання, чим все закінчиться.