FANDOM

Gaming-castlevania-lords-of-shadow-mirror-of-fate-hd-artwork

Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate (Касльванія - Володарі Тіней - Дзеркало Долі) - друга гра у всесвіті Lords of Shadow.

Гра була розроблена MercurySteamі і видана Konami для Nintendo 3DS у березні 2013 року.

Гра завоювала кілька нагород, в тому числі і як "Краща гра для 3DS" від GameTrailers. Пізніше гра отримала HD-перевидання для консолей PS3 і XBOX 360 і Microsfot Windows. HD-перевидання отримало більш якісний візуальний ряд і високу роздільна здатність, а також підвищену частоту кадрів.

Геймплей Редагувати

Геймплей поєднує в собі традиційний двомірний платформер, а також елементи з Castlevania - Lords of Shadow, при цоьму присутні і нові елементи геймплея.

У грі чотири іграбельних персонажа, яким доведеться зіткнутися з Дракулою в різні проміжки часу.

Гра була виконана в 3D, але сам геймплей має лінійний стиль і гра протікає в 2Х-вимірах, віддаючи данину старим серіям ігор.

Сюжет Редагувати

Пролог Редагувати

Незадовго до подій Castlevania - Lords of Shadow Габріель Бельмонт разом з трьома воїнами Братства Світла здолав могутнього демона. Поки він був у поході, його дружина Марія народила сина, однак старійшини Братства Світла показали їй видіння у Дзеркалі Долі. Марія побачила, що Габріель стане Дракулою, і дізналась пророцтво: лише його син зможе здолати Дракулу. Марія віддала сина Братству і нічого не сказала Габріелю.

Акт 1 Редагувати

У 1103 році Саймон Бельмонт вирушив у замок Дракули, щоб помститись за смерть своїх батьків. У замку він зустрів Алукарда, який пообіцяв, що не дозволить Саймону вийти самому проти Дракули. Коли Саймон здолав всі перешкоди і дістався до Дракули, до них приєднався Алукард.

Акт 2 Редагувати

Алукард прокинувся у своїй гробниці. У дзеркалі напроти він побачив себе й зрозумів, що став вампіром. Пропаща Душа зустріла його і вручила йому нову зброю - Тіньову Біль. Алукард вирушив до тронного залу, щоб помститись Дракулі за своє перетворення. На шляху він знову зустрів демона, якого здолав, будучи людиною. Демон втратив частину тіла, однак Лялькар відновив його. Цього разу Алукард остаточно знищив демона. Він знайшов сфери з кров Дракули, які відкривали вхід у тронний зал.

Дракула з радістю зустрів свого сина і запропонував йому приєднатись до нього. Алукард відхилив пропозицію і попросив відпустити Саймона, оскільки це лише їхня ворожнеча. Однак Дракула, який вже дізнався про походження Саймона, не погодився: він не хотів, щоб його нащадки намагались його вбити, тому вирішив битися з обома. Дракула сильно відбивався і навіть зміг тимчасово взяти під контроль Саймона, однак Алукард його схопив, а Саймон добив, пробивши груди Дракули Бойовим Хрестом.

Дракула зник, однак Алукард відзначив, що "вампіри зовсім не так помирають", і попросив Саймона віддати уламок Дзеркала Долі, який сам йому залишив 30 років тому. Після довгих вагань той погодився і наостанок запитав, хто такий Алукард, однак той не розкрив свою справжгю особистість. Коли Саймон і Алукард покинули замок, він розвалився.

Акт 3 Редагувати

1073 рік. Від старійшин Братства Тревор Бельмонт дізнався, що Дракула - його батько. Він попрощався зі своєю дружиною Сифою та сином Саймоном, наостанок залишивши Саймону уламок Дзеркала Долі, і вирушив у замок свого батька, щоб вбити його.

В замку Тревор здолав безліч перешкод: знищив багатьох лицарів-вампірів, переміг викликаного підземними відьмами демона і, нарешті, дістався до тронного залу Дракули. Тревор сказав, що прибув помститися за свою матір, проте на запитання дракули, як її звати, відмовився відповісти і напав на Дракулу. Незважаючи на чудову бойову підготовку, Тревор програв: Дракула пробив йому груди його ж власною зброєю. Перед смертю Тревор зізнався, хто він насправді. Дракула поглянув у магічне дзеркало на стіні і побачив, як Марія віддала їхнього сина Братству. Він зрозумів, що вбив власного сина, і спробував вилікувати його, вливше йому в рот своєї крові. Це не допомогле. Тревор помер і Дракула поховав його у розкішному саркофазі в залі, де проходив бій. Не знаючи справжнього імені сина, він написав на кришці ім'я Алукард.

Розробка Редагувати

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate була вперше представлена ​​в Nintendo Power. Продюсер Девід Кокс заявив в інтерв'ю, що хотів створити кишенькову інтерпретацію попередньої гри MecurySteam, що вийшла в той час на PS3 і XBOX 360. Розробники вирішили зробити гру в 2.5D, оскільки не могли повністю створити сильний візуальний ряд, в зв'язку з технічними обмеженнями портативної консолі. Джерелом натхнення для розробників стала Super Castlevania 4. Гра була випущена в березні 2013 року, а пізніше, в березні 2014, була перевидана для консолей PS3 і XBOX 360 (з приставкою HD_ одночасно з DLC Revelations для Castlevania - Lords of Shadow 2.