FANDOM

Ґоблін - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Ці моршаві, злісні та запальні істоти зазвичай уникають людей.

Ґобліни будують свої житла в коренях дерев чи в покритій мохом волозі й надають перевагу полюванню зграями. Хоча вони бувають агресивними, якщо їх потурбувати, зазвичай ґобліни намагаються триматись подалі від людини.

Ґобліни - вид на межі вимирання і скоро увійдуть в історію та легенди.

Зовнішність Редагувати

Ґобліни - це низькорослі істоти з зеленою шкірою та довгим чорним волоссям, зібраним в хвіст, обличчя яких пофарбовані в біле. Вони носять хутряні пов'язки на стегнах і саморобні наплічники з кори. Вони озброєні короткими ножами та саморобними гранатами.

Місце проживання Редагувати

Ґобліни мешкають в Мертвому болоті, на руїнах Агарти та в лісі Вероса на межі земель вампірів.

Атаки Редагувати

  • Наносить рубаючий удар ножем, який можна заблокувати.
  • Кидає гранату, яка при прямому влучанні у Габріеля миттєво вибухає. Якщо граната потрапить на землю - вибухне через декілька секунд, якщо у воду - зникне.

Тактика Редагувати

Ґобліни самі по собі не становлять загрози, однак вони завжди атакують великими групами, тому необхідно швидко ухилятись від гранат і блокувати їхні удари. Не варто витрачати на цих слабких істот додаткову зброю - особливо фляги зі святою водою та Кристали Тіней.

Зазвичай поява ґоблінів означає, що попереду є перешкода, яку необхідно знищити двома гранатами. Габріель може підібрати кинуту гранату чи схопити ґобліна гаком і відібрати в нього гранату. Він автоматично кине гранату в перешкоду. Якщо ґоблін надто близько - граната влучить в нього, якщо ж перешкоди немає або вона вже знищена - Габріель кине гранату в одного з ґоблінів.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертень
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКармілла
Нежить Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар