FANDOM

Цитата
Клятий виродок! Не смій втікати з моїми (грьо)баними книгами! А ну, негайно поверни мені мою палицю, тупа мавпо! і навіть не смій повертатись!
— Господар бібліотеки

Чупакабра - ворог в Castlevania - Lords of Shadow і персонаж-союзник в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Зовнішність Редагувати

Маленьке створіння, зростом до коліна дорослої людини. Має хитре бліде обличчя, розмальоване червоними лініями, яскраві зелені очі та невеликий посох в руках. Носить плащ з каптуром, руки і ноги чупакабри обмотані смугами тканини.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Зазвичай його описують як злого монстра-кровопивцю. Насправді єдиною справжньою пристрастю чупакабри є магічні реліквії. Якщо він знаходиться поруч з такими реліквіями, то зробить все можливе, щоб їх отримати. Втім, чупакабри за своєю суттю не злі й, після невеликої гри в хованки, вони повертають все награбоване.

Тактика Редагувати

Чупакабра раптово з'являється перед Габріелем, вдаряє його червоною блискавкою зі свого посоха, чим позбавляє його реліквій, кривляється та телепортується. Чупакабри з'являються лише 4 рази за гру, на рівнях Гірська фортеця, Ліс Вероса, Кістяний ліс та в землях некромантів.

На рівні Гірська фортеця достатньо просто знайти чупакабру в зруйнованій вежі справа від місця скоєння крадіжки. Коли Габріель добереться до чупакабри і схопить його, той віддасть реліквії й телепортується.

На рівні Ліс Вероса чупакабра буде втікати від Габріеля, поки не телепортується до печери. Тут до нього дістатись важче: якщо Габріель повисне на виступі, чупакабра вдарить його червоною блискавкою - вона наносить вкрай малі пошкодження, однак Габріель впаде вниз і йому доведеться знову підніматись нагору. Єдиний засіб - це відволікти чупакабру феєю. Він замилується крилатою дівчиною і спробує її впіймати. Коли фея знине, до замріяного чупакабри можна дістатись і змусити його повернути реліквії.

На рівні Кістяний ліс достатньо просто знайти чупакабру і схопити його, пробираючись по виступах.

В землях некромантів чупакабра телепортується в магічну клітку. Щоб її відкрити, необхідно виконати складну манціпуляцію з Кристалами тіней та системою дзеркал і зламати 3 замки клітки, паралельно відбиваючись від нескінченних хвиль зомбі. Лише після цього можна дістатись до чупакабри і повернути награбоване.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Чупакабри невразливі до дії будь-якої додаткової зброї, крім фей (захист 1/3).

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Завжди вважалось, що чупакабри - це такий вид кровопивць, але подальші дослідження довели, що вони - пустотливі лісові істоти, які бавляться долями довірливих подорожніх. Втім, навіть це пізне визначення не було повністю правильним. Насправді чупакабр не так вже й багато: взагалі-то це без зсмертні істоти, які з незапам'ятних часів стали незалежними від перебігу часу і тепер наводять плутанину у всьому світі. Їхня неймовірна мудрість зрівняється лише з незвичністю їхнього зла та цінністю реліквій, які чупакабри носять з собою.

Останніми роками, вони слідкували за Дракулою, який закрив їх в глибоких підземеллях, коли втомився від їхніх жартів, і позбавив їх можливістю займатись своїми справами у замку.

Біографія Редагувати

Коли Дракула повернувся в свій замок, щоб забрати Силу Хаосу у Горгон, йому знадобилась допомога одного з чупакабр, ув'язненого в Місті Проклятих - печерах під замком. Дракула звільнив чупакабру в обмін на відкриття дверей, які вели в покої Горгон їх міг відкрити лише чупакабра, використовуючи свою магію. Перш ніж піти, чупакабра попросив дозволу в Дракули на відкриття магазину на території замку і зник.

Магазин Редагувати

В Місті Проклятих є ліфт, який веде ще глибше - в магазин чупакабри. При потребі Дракула може зайти в туди й купити предмети. Також там можна купити по одному Каменю Здоров'я, Безодні чи Хаосу.

Після першого відвідування чупакабра дав Дракулі Талісман Дракона, який довзоляє (після знаходження чотирьох шматків драконячої луски) викликати вогняного дракона, здатного наносити колосальні пошкодження ворогам (своєрідний аналог Кристалів Тіней з Castlevania - Lords of Shadow).

Клейдос Редагувати

Коли Дракула знайде Клейдос і хоча б 4 "голки" до нього, чупакабра може відкрити прохід черз дзеркало, щоб Дракула пройшов випробвування.

Характер Редагувати

Чупакабра має підступний характер підлабузника і постійно говорить з Дракулою з підкресленою ввічливістю та повагою, хоча той відповідає глибоким презирством. Втім, попри підступність, чупакабра завжди дотримується свого слова і навіть добровільно віддає йомуТалісман Дракона.

Навички Редагувати

Окрім красномовства, чупакабра володіє миттєвою телепортацією, що дозволяє йому раптово з'явитись перед Дракулою і негайно виконати його побажання.

Чупакабра - надзвичайно розумне і ерудоване створіння, яке розуміється на цінних реліквіях та знає мертві мови, якими більше ніхто не володіє.

Цікаві факти Редагувати

  • В Castlevania - Lords of Shadow, після проходження рівня, в якому присутній чупакабра, він є в списку вбитих ворогів, хоча насправді Габріель не вбивав чупакабр.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар