FANDOM

Форма туману

Форма Туману - здібність Лаури в Castlevania - Lords of Shadow, Алукарда в Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate і Дракули в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Здатність приймати форму Туману є однією з найцінніших навичок, якими володіє вампір.

Там, де немає можливості прямо пройти, ви легко обійдете перешкоду, перетворившись на субстанцію, зіткану з мільйонів летючих частинок.

Тих, кому шлях всюди відкритий, ще й вороги не помічають, називають не інакше, як Тіні Ночі.

Застосування Редагувати

Лаура Редагувати

Здатність Лаури перетворюватись на туман є заміною блокуванню ударів у Габріеля. Лаура може перетворитись на туман на необмежений термін і при цьому може рухатись, що дозволяє їй проходити через ворогів та решітки.

Алукард Редагувати

Форма Туману, яку приймає Алукард: значно відрізняється від тої, яку приймають Лаура чи Дракула: він стає примарно білим і напівпрозорим. Форма Туману не захищає Алукарда від пошкоджень, однак він може здійснювати особливий ривок і проходити через ворогів та решітки. при проходженні через ворогів Алукард відновлює частину здоров'я. Сама по собі дія форми Туману нескінченна: магія витрачається лише під час ривків.

Алукард отримав цю здатність під час першої зустрічі з горбанями.

Дракула Редагувати

Дракула здатний перетворюватись на туман лише на 10 секунд, однак це вміння дає йому багато можливостей:

  • Здатність оминати Голгофіанців та Агруса.
  • Можливість пройти через решітки.
  • Підйом вгору за допомогою вентиляторів.
  • Невразливість до куль та ударів. при цьому варто пам'ятати, що форма Туману не захищає від вогню, електрики та магічних атак.
  • З активованою Магією Безодні Дракула може тимчасово заморожувати ворогів, проходячи через них. Для цього необхідно атакувати, будучи у формі Туману. Тривалість замороження залежить від сили самого ворога.

Дракула відновив здатність перетворюватись на туман під час бою з Карміллою.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо Дракула використає форму Туману під дією відсмоктування життя Внутрішнім Дракулою, той всмокче Дракулу в себе і він загине на місці.