FANDOM

Форма туману

Форма Туману - здібність Лаури в Castlevania - Lords of Shadow і Дракули в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Здатність приймати форму Туману є однією з найцінніших навичок, якими володіє вампір.

Там, де немає можливості прямо пройти, ви легко обійдете перешкоду, перетворившись на субстанцію, зіткану з мільйонів летючих частинок.

Тих, кому шлях всюди відкритий, ще й вороги не помічають, називають не інакше, як Тіні Ночі.

Застосування Редагувати

Лаура Редагувати

Здатність Лаури перетворюватись на туман є заміною блокуванню ударів у Габріеля. Лаура може перетворитись на туман на необмежений термін і при цьому може рухатись, що дозволяє їй проходити через ворогів та решітки.

Дракула Редагувати

Дракула здатний перетворюватись на туман лише на 10 секунд, однак це вміння дає йому багато можливостей:

  • Здатність оминати Голгофіанців та Агруса.
  • Можливість пройти через решітки.
  • Підйом вгору за допомогою вентиляторів.
  • Невразливість до куль та ударів. при цьому варто пам'ятати, що форма Туману не захищає від вогню, електрики та магічних атак.

Дракула відновив здатність перетворюватись на туман під час бою з Карміллою.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо Дракула використає форму Туману під дією відсмоктування життя Внутрішнім Дракулою, той всмокче Дракулу в себе і він загине на місці.