FANDOM

Фляги зі святою водою - додаткова зброя в Castlevania - Lords of Shadow.

На перший погляд ці фляги здаються порожніми. проте, відкривши їх, Ви завжди знайдете на дні декілька крапель святої води. Це нескінченні сльози чотирнадцяти святих помічників і вони використовуються, щоб освятити воду, яка, в свою чергу, служить чудовою зброєю проти породжень ночі. Пляшка розривається від удару, і святе полум'я виривається назовні, будучи руйнівною силою проти вампірів!

Історія Редагувати

Свята вода зберігалась в бібліотеці абатства Вігола, де її виявив Вінсент Дорін. Він прогнав з абатства інших людей, поставив секретні пастки і використовував святу воду, щоб проганяти вампірів. Так тривало до 1047 року, коли в абатство змогли проникнути Габріель і Зобек. Вони пройшли через апастки і відібрали в Доріна реліквію, щоб використати святу воду в боротьбі з Королевою вампірів. Після цього Братство Світла взяло фляги зі святою водою на озброєння.

Габріель активно використовував святу воду, однак відмовився від неї, коли став Дракулою.

В 2057 році Віктор Бельмонт використовував святу воду в бою з Дракулою, щоб утворити навколо себе божественний щит, однак це вона не дозщволила йому перемогти, оскільки святе полум'я наносило Дракулі мінімальні пошкодження, а Кігті Хаосу дозволяли швидко розбити щит.

Застосування Редагувати

По суті, фляги - це гранати, які "вибухають" блакитним полум'ям. Воно поширюється хвилею навколо місця падіння фляги і наносить пошкодження всім ворогам у середньому радіусі.

Свята вода особливо ефективна проти мешканців вампірського замку (воїнів-вампірів, вурдалаків, живих обладунків, гремлінів та майстрів меча) і слуг Темного володаря некромантів (некромантів, зомбі та безголових копачів). При цьому вона наносить слабкі пошкодження перевертням і ґоблінам.

Божественний щит Редагувати

Якщо кинути флягу з, коли активована магія Світла, навколо Габріеля утвориться захисне поле, схоже на ледь помітну блакитну бульбашку. Показники вразливості-імунітету показують, наскільки сильно щит захищає Габріеля від атак конкретного ворога: повністю захищає, зменшує пошкодження чи взагалі не захищає.

Божественний щит діє певний проміжок часу, навіть якщо магія Світла не використовується, після чого зникає.

Таблиця пошкоджень Редагувати

Вразливість Імунітет
1 2 3 1 2 3
450 300 150 75 37 0