FANDOM

Феї - додаткова зброя в Castlevania - Lords of Shadow.

Феї - раса містичних істот, які були змушені переховуватись від людства і цивілізації. Інколи їх називають "Ші".

Вони мешкають в лісах і лугах, ховаючись серед квітів. Феї народжуються з ґрунту і приймають вигляд гарних квітів, перш ніж стати повністю сформованими істотами.

Згідно з легендою, королева фей іноді дарує смертним опіку і захист народу фей.

Відволікання ворогів Редагувати

Феї здатні відволікати увагу ворогів, що дозволяє Габріелю простіше битися з натовпом. Через декілька секунд феї, яких не вбили вороги, повернуться назад і сховаються в циліндричну коробку на поясі Габріеля. Також вони ефективний засіб проти чупакабр, що дозволяє значно швидше повернути вкрадені предмети. Важливо пам'ятати, що феї не здатні відволікати боссів.

Нові феї отримуються з гнізд (виглядають як купа каменів, оточених зеленим сяйвом) або з квітів, які випадають з мертвих ворогів чи з розбитих предметів.

Феї приєднались до Габріеля, щоб допомогти йому відкрити ворота, які вели в святилище Корнелла. Для цього він був змушений шукати їхні гнізда і взяти 3 істоти, які потім відкрили замки на воротах, щоб Габріель зміг вступити у двобій з Темним Володарем Перевертнів.

Феї світла Редагувати

При активованій магії світла феї кидаються на ворогів і вибухають, наносячи їм пошкодження, але при цьому самі гинуть.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо гравець перепроходить рівень перед битвою з Корнеллом і вже має хоча б 3 феї в інвентарі, обшукувати гнізда необов'язково. Хіба що гравець "витратить" фей перед воротами.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі