FANDOM

Титани - клас ворогів у Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2.

Опис Редагувати

Титани - це гігантські магічні статуї, своєрідний аналог роботів. На їхніх "тілах" знаходяться 4 магічних руни, які живлять їх енергією. Окрім величезного розміру та міцності, титани володіють телекінезом та рядом магічних здібностей - наприклад, здатністю розжарювати камені, не торакючись до них, чи здатність керувати кригою.

Титани здатні мислити. однак їхній інтелект досить низький, про що свідчить той факт, що їх дуже легко відволікти.

Історія Редагувати

Титани були створені магами-ковалями Агарти для оборони рідного міста. Вперше (і востаннє) агартіанці застосували титанів у Війнах Некромантів проти армій Володарів Тіней. Незважаючи на всю могутність агартіанців та їхніх творінь, вони програли війну - Корнелл і його армія перевертнів знищили Агарту. Титани пережили своїх творців і декілька століть продовжили боротьбу з арміями Володарів Тіней, поки їх не знищили некроманти.

В 1047 році один з вцілілих титанів, який лежав деактивований на дні Озера Забуття, прокинувся: закляття, яке відділило Землю від небес, підживило його руни. Коли Габріель прибув до Озера, йому довелось вступити в бій з титаном, і за допомогою Зобека він знищив руни і назавжди відключив титана.

Згодом Габріель прибув в Агарту, щоб знищити Корнелла, і був змушений активувати і знищити останнього титана, щоб він не дістався Володарям Тіней.

Востаннє Габріель зіткнувся з титанами на їхньому кладовищі, де лежали рештки знищених некромантами статуй. Він оживив двох зруйнованих титанів, відновивши їхні руни, щоб вони зімінили положення своїх рук і Габріель зміг по них пройти. В рунах містилось надто мало енергії, і після невеликих рухув руками титани знову відключились - тепер вже навіки.

Спадок Редагувати

На основі агартіанських титанів ремісники Братства Світла створили Облогового титана - гігантську бойову машину, яка сильно відрізнялась від своїх попередників:

  • Облоговий титан був виготовлений не з каменю, а з дерева і сталі.
  • Джерелом живлення служили не магічні руни, а освячений енергетичний кристал, розташований у голові титана.
  • Всередині титана могли знаходитись воїни, які могли висаджуватись з його грудей на поле бою чи захищати вразливі місця титана зсередини.

В 1546 році будівництво титана завершилось і його використали під час штурму замку Дракули. Паладін, який очолив армію з 500 000 лицарів, наказав титанові зруйнувати замок. Дракула зміг дістатись до голови титана, застрибнувши на його ліву руку і перестрибуючи по виступах та прослизаючи між шестернями, які утворювали суглоби титана. Дракула обдурив Паладіна, змушуючи його стріляти вибуховими стрілами у кріплення, які тримали "обличчя" титана, проник в голову і знищив кристал своєю кров'ю. Після виходу з ладу кристалу титан почав розвалюватись і впав, поховавши під своїми уламками десятки лицарів.

Цікаві факти Редагувати

  • Кам'яний титан-ідол сильно відрізняється від інших титанів. Імовірно, це була ункальна "модель", не запущена в "масове виробництво", або прототип, який так і не запустили.
  • Технологію, схожу на ту, що використовувалась для створення титанів, батько Клавдії застосував для створення Темного лицаря-ґолема.

Галерея Редагувати