FANDOM

Цитата
Дракон повернувся!
— Чупакабра Дракулі після передачі Талісмана

Талісман дракона

Талісман Дракона - реліквія в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Колись вимерлі, дракони стали героями міфів і легенд. Однак їх спадок передався таємно через кров їх предків і була успадкована їх нащадками, які очікують пришестя обраного.

Як сказано в давньому пророцтві, в далекому минулому створили таємничий талісман, який гарантував повернення звіра. Тільки зібравши його всі, покриті павутиною часів, лусочки, можна відродити дракона...

Застосування Редагувати

Талісман із зображенням дракона, який є потужнішою відповіддю Кристалу Тіней: при його активації Дракула перетворюється на воняного дракона, охопленого чорним димом. Дракон кидається на ворогів і наносить їм надзвичайно високі пошкодження. Для активації необхідно зібрати 4 лусочки, які випадають з мертвих ворогів чи розбитих предметів.

Хоча дракон наносить більші пошкодження ніж демон, викликаний Кристалом Тіней, лусочки трапляються набагато рідше, ніж уламки Кристалів, тому застосовувати Талісман бажано лише проти сильних боссів. Окрім цього, Дракула не може застосувати Талісман в закритих приміщеннях - наприклад, під час бою з демоном на поїзді.

Дракула отримав Талісман Дракона від Чупакабри під час першого відвідування його магазину.

Цікаві факти Редагувати

  • В трейлері Castlevania - Lords of Shadow 2 Дракула перетворився на дракона, не використовуючи Талісман, щоб знищити облогового титана.
  • Дракула частково прийняв форму дракона, утворивши навколо своєї руки подобу пащі, щоб вирвати серце Горгони. Він це зробив, ще не маючи Талісмана.