FANDOM

Цитата
Ви повинні пройти зі мною, сер. Агов! Ви що, мене не почули, сер?
— Агент 0968
Спецпризначенець - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Хаос, в який занурилось місто, став причиною того, що на вулиці вийшла озброєна до зубів армія бійців. Використовуючи передові військові знання, отримані в академії, з повною відсутністю етики, вони розшукують і вбивають будь-кого, хто перейде їм дорогу, незалежно від того, заражений він чи ні.

Броня захищає їх від смертносної чуми за допомогою системи повітряної фільтрації і наділяє їх надлюдськими здібностями - наприклад, ще однією парою рук, оснащених ножами і захисними щитами. Також у них є реактивні ранці на спинах, які дозволяють їм битися проти будь-якої загрози з повітря. Вбивають вони кулеметами і мінами підвищеної точності, які перетворюють все в радіусі дії в кашу.

Зовнішність Редагувати

Спецпризначенець в білій формі і броні з продовженями на ногах і додатковою парою механічних рук, кожна з яких закінчується довгим лезом. Також на цих руках встановлені половинки круглого щита. Спецпризначенці носять протигази і реактивні ранці, озброєні пістолет-кулеметами з барабанними магазинами.

Атаки Редагувати

  • Стріляє довгою чергою з пістолет-кулемета від стегна. Перед цією атакою перезаряджає зброю.
  • Б'є прикладом.
  • Підстрибує і робить ривок, наносячи удари ножами. Цю атаку не можна заблокувати.
  • Складає механічні руки разом, утворюючи круглий щит.

Тактика Редагувати

Спецпризначенці не відрізняються високою живучістю, однак швидкі і можуть ухилятися від ударів стрибками, а щити не дезволяють нормально їх атакувати. До того ж, вони завжди діють групами по 2-3 бійця, тому необхідно максимально швидко від них позбутися чи втекти заховатись в приміщення.

Щоб розбити щит, достатньо викристати 2 Бомби Хаосу. Якщо ж Магія Хаосу вичерпалась, можна використати Крижаний Туман чи перекинутися через ворога і атакувати в спину.

Під час обстрілу бажано прийняти форму Туману. Якщо спецпризначенців декілька - необхідно шукати укриття, оскільки може не вистачити часу, щоб перечекати всі обстріли.

Коли спецпризначенець оглушений, його можна добити: Дракула схопить бійця і вкусить в шию. Якщо добити спецпризначенця атаками, він почне смикатись, по його броні пройдуть електричні розряди ічерез декілька секунд він вибухне, тому необхідно втекти подалі. Вибух наносить незначні пошкодження іншим спецпризначенцям.

Міни Редагувати

В деяких місцях спецпризначенці заклали міни. Якщо дракула потрапить в радіус дії міни, який відмічений червоним колом, його пронизає шип. Щоб вирватись, необхідно натискати вказану клавішу чи прийняти форму Туману. Міну можна тимчасово відключити за допомогою Кинджалу Тіней чи остаточно знищити Бомбою Хаосу.

Репліки Редагувати

  • Зайняти позиції!
  • Здохни, тварюко!
  • Чому ти не помираєш?
  • Ти не людина!

Цікаві факти Редагувати

  • Зброя спецпризначенців - радянський пістолет-кулемет ППШ-41 з колліматорним прицілом.
  • Всупереч опису, спецпризначенці напали на Дракулу тільки після відмови йти з ними, а не відразу.
  • З активованими Кігтями Хаосу Дракула виконає особливе добивання: схопить спецпризначенця за протигаз і спалить йому голову.
  • Спецпризначенці атакують одержимих і демонів.
Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення