FANDOM

Слабкий перевертень - ворог в Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Lords of Shadow Редагувати

Ці істоти були людьми, зараженими вірусною інфекцією, відомою як "вовчий грип". Вона зазвичай передається через слину перевертня під час укусу. Існує стара приказка на цей рахунок: "Якщо тебе вкусив перевертень, тоді краще дай йому себе загризти". Як і більшість приказок, вона, можливо, правдива. Протягом всього кількох хвилин після зараження відбувається перетворення, після чого у свідомості жертви залишаються лише інстинкти безжального хижака.

Зовнішність Редагувати

Невисоке створіння з вовчою головою і задніми лапами, вкрите чорною шерстю. Має червоні очі, які світяться в темряві. Єдине, що залишилось у перевертнів людським - це форма тулуба і передні лапи, на яких виросли довгі кігті.

Атаки Редагувати

  • Б'є правою лапою збоку.
  • Стрибає на Габріеля і б'є його правою лапою згори вниз. Цю атаку неможливо заблокувати.

Тактика Редагувати

Слабкі перевертні - дуже слабкі та вразливі вороги, але атакують часто і завжди діють групами по 3-5 перевертнів, тому необхідно діяти швидко і не дати загнати себе в кут. Потрібно постійно ухилятись і наносити регулярні удари, а також використовувати комбінації.

Використання срібних кинджалів дозволяє за 1-2 атаки (залежно від того, поранений чи здоровий перевертень) вбити слабкого перевертня, але бажано використовувати їх у випадку крайньої необхідності, щоб мати запас кинджалів для боротьби з варгами і сильними перевертнями.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Mirror of Fate Редагувати

Опис в бестіарії Редагувати

В роки темного правління Володарів ТІней сотні людей були вкушені перевертнями і заражені їхньою проклятою кров'ю.

Придушені власними інстинктами і позбавлені свого ватажка Корнелла, вони окупували замок, щоб поклонятись своєму новому альфа-самцю - самому Принцу Темряви.

Зовнішність Редагувати

Перевертні в Mirror of Fate практично не відрізняються від своїх побратимів у Lords of Shadow. Єдина різниця - червоні очі та шрами від кігтів по всьому тілу.

Атаки Редагувати

  • Б'є правою лапою згори-вниз. Цю атаку неможливо заблокувати.
  • Ставить потужний блок, який розбивається декількома ударами.

Тактика Редагувати

Перевертні володіють середньою живучістю і можуть кинути героя на землю, однак їхні атаки досить повільні через тривалий замах лапою. Найкращий метод - підкинути перевертня в повітря і там його добити.

Примітки Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертень
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКармілла
Нежить Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар