FANDOM

Слабкий перевертень - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Ці істоти були людьми, зараженими вірусною інфекцією, відомою як "вовчий грип". Вона зазвичай передається через слину перевертня під час укусу. Існує стара приказка на цей рахунок: "Якщо тебе вкусив перевертень, тоді краще дай йому себе загризти". Як і більшість приказок, вона, можливо, правдива. Протягом всього кількох хвилин після зараження відбувається перетворення, після чого у свідомості жертви залишаються лише інстинкти безжального хижака.

Зовнішність Редагувати

Невисоке створіння з вовчою головою і задніми лапами, вкрите чорною шерсю. Має червоні очі, які світяться в темряві. Єдине, що залишилось у перевертнів людським - це форма тулуба і передні лапи, на яких виросли довгі кігті.

Атаки Редагувати

  • Б'є правою лапою збоку.
  • Стрибає на Габріеля і б'є його правою лапою згори вниз. Цю атаку неможливо заблокувати.

Тактика Редагувати

Слабкі перевертні - дуже слабкі та вразливі вороги, але атакують часто і завжди діють групами по 3-5 перевертнів, тому необхідно діяти швидко і не дати загнати себе в кут. Потрібно постійно ухилятись і наносити регулярні удари, а також використовувати комбінації.

Використання срібних кинджалів дозволяє за 1-2 атаки (залежно від того, поранений чи здоровий перевертень) вбити слабкого перевертня, але бажано використовувати їх у випадку крайньої необхідності, щоб мати запас кинджалів для боротьби з варгами і сильними перевертнями.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Випадкова вікі