FANDOM

Серце Дракули - вампірська природа Дракули, яка дозволяє йому заліковувати рани, п'ючи чужу кров.

Опис у Книзі Подорожнього Редагувати

Серце дракули

Коли Габріель підмінив свою кров тією, що текла в жилах Лаури, відбулась зміна, яка була більш ніж просто фізичною, зіткана з любові, пристрасті та ніжності. Почуття, яке наповнило серце людини, поступаючись місцем нещадній темряві дракона. Воно являє собою надприродну силу, яка, годуючись кров'ю його жертв, тече по його жилах, лікуючи отримані рани і прирікаючи його на вічне прокляття.

Вампіризм Редагувати

Як і будь-які вампіри, Дракула може "лікуватись", п'ючи кров ворогів. По суті, Серце Дракули - це аналог добивання в Castlevania - Lords of Shadow, однак при цьому з ворогів не випадають Сфери Крові. Під час добивання Дракула п'є кров ворога, після чого вбиває (спосіб вбивства залежить від виду ворога).

Хоча лікування за допомогою Меча Безодні значно ефективніше, Серце Дракули - це "крайній метод", якщо у Дракули закінчились запаси магії Безодні чи Сліз святих. Варто пам'ятати, що не можна пити кров механічних та дуже великих ворогів.

Цікаві факти Редагувати

  • У Підземного посіпаки Дракула не прокусує шию, а вириває серце, виливає його "вміст" в рот і розчавлює його.
  • Якщо в дракули повне здоров'я і він п'є кров, він отримає трішки "понаднормового" здоров'я (яскраво-червона лінія на основній лінії здоров'я), яке, втім швидко зменшується до максимальної норми.

Випадкова вікі