FANDOM

Серце вовка

Серце Вовка (ориг. Heart of the Wolf)  - здібність Алукарда в Castlevania - Lords of Shadow 2 (DLC Revelations).

Опис в Кинизі Спогадів Редагувати

Коли Дракула дав йому свою кров після вбивства в жорстокому бою, Тревор почав радикально змінюватись протягом наступних трьох десятиліть. Коли він прокинувся, кров батька повністю змінила його і надала надлюдські сили, які коштували йому людяності. З тих пір Алукард б'ється проти темряви, заліковує рано кров'ю своїх ворогів і присягається захищати людство, використовуючи це прокляття, до кінця своїх днів.

Вампіризм Редагувати

Як і будь-які вампіри, Алукард може "лікуватись", п'ючи кров ворогів. По суті, Серце Вовка - це аналог добивання в Castlevania - Lords of Shadow, однак при цьому з ворогів не випадають Сфери Крові. Під час добивання Алукард п'є кров ворога, після чого вбиває (спосіб вбивства залежить від виду ворога).

Хоча лікування за допомогою Крижаного клинка  значно ефективніше, Серце Вовка - це "крайній метод", якщо у Алукард закінчились запаси магії Холоду чи Сліз Святого .

Цікаві факти Редагувати

  • Серце Вовка є повним аналогом Серця Дракули.
    • Алукард не кусає ворога за шию, а перерізає горло і піднімає його вгору, виливаючи кров собі в рот.