FANDOM

Цитата
Якщо я не буду керувати світом людей - то ніхто не буде!
— Сатана Дракулі

Сатана (або Люцифер) - персонаж і фінальний босс Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Головний злодій серії.

Біографія Редагувати

Колись Сатана був наймогутнішим та найулюбленішим ангелом. Сповнений гордині, він підняв повстання проти Господа, але програв. Разом зі своїми прибічниками він був скинутий в пекло, однак не відмовився від своїх планів: знищити Бога і правити світом.

Для втілення своїх планів у 1047 році Сатана використав Зобека. Він дав йому могутній артефакт - свою маску, яка дозволяла контролювати розум інших істот. Зобек змусив Габріеля вбити свою дружину Марію і переконав, що це зробили чудовиська - слуги Володарів Тіней. Охоплений жагою помсти, Габріель знищив Корнелла і Карміллу, однак його здолав Зобек. Втім, тепер Сатана зміг з'явивитися на Землі. Він спалив Зобека живцем і отримав артефакт, який Габріель відібрав у Володарів Тіней - Маску Бога, яка дозволяла своєме власнику кинути виклик самому Господу. Сатана одягнув маску і вступив у бій з Габріелем. Втім, навіть вся могутність Сатани не допомогла йому здолати Габріеля, який отримав силу від душ померлих людей, що залишились в світі живих, оскільки Зобек зміг відділити Землю від Небес. Сатана був скинутий Габріелем в глибини пекла, а душі отримали вічний спокій.

Проте навіть після другої поразки Сатана не відмовився від своїх намірів. На Землі залишились багато його послідовників, які прагнули повернути Сатану в наш світ, але не могли перейти до активних дій, оскільки боялись могутності Дракули - єдиного, хто міг протистояти Сатані. Після зникнення Дракули в 1546 році Служителі Культу Сатани "пішли в наступ": вони роками таємно проникали в різні сфери життя людей, отримуючи все більше влади і послідовників.

В 2057 році Служителі отримали достатньо влади, щоб відкрити ворота пекла і впустити Сатану на Землю. Місцем повернення мало бути місто, побудоване на фундаменті замку Дракули - Касльванія-Сіті. Так Сатана хотів принизити свого запеклого ворога. Для пришестя Сатани необхідно створити "пекло на Землі", тому вчені-сатаністи розробили газ-мутаген, який перетворив мешканців міста на чудовиськ - згодом на Землю прибули демони. Через певний час пекло досягло своєї кульмінації.

Всі умови були виконані і один із Служителів, Гвідо Шандор, зміг впустити на Землю Сатану. Втім, той виявився невдоволеним, оскільки Служителі не попередили його, що Дракула повернувся. Сатана побачив Дракулу і вбив Шандора. Демон зрозумів, що опинився в пастці у світі людей, тому вирішив використати свій останній шанс - знищити Землю за допомогою Левіафана. Дракула і Алукард змогли знищити чудовисько, проте Сатана вселився в тіло ААлукарда і вступив у бій з Дракулою на рештках голови Левіафана. Демон знову програв бій і, коли вини обидва впали на землю, він почав тиснути на батьківські почуття Дракули. Це не вдалось і Сатана зрозумів, що Дракула готовий пожертвувати своїм сином заради його знищення. Він покинув тіло Алукарда, коли Бойовий Хрест майже торкнувся його грудей, однак Дракула встиг кинутись на демона і проткнути його серце рештками кілка, чим остаточно знищив Сатану.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Справжній винуватець цих подій, пропащий ангел Сатана був скинутий на Землю в якості покарання за його повстання проти Бога. Сатана постійно шукав спосіб знову опинитися на Небесах, щоб раз і назавжди розправитись із Всевишнім. Вважається, що маска Бога повинна бути ключем до самого Господа, закладена в ній сила робить носія намісником Бога на Землі, тому сатана обдурив Зобека та інших Володарів Тіней, щоб отримати її для свої цілей.

Сатана має неймовірну владу на Землі, і може використовувати як енергію Світла, так і Тіней, щоб наслати руйнівні закляття чи викликати демонічних женців з інших вимірів. при цьому він не може скористатися всією своєю силою, будучи скованим земним виміром, через що залишається ослабленим для обранця небес.

Репліки Редагувати

  • Батьку! Я йду до тебе ... перед кінцем ТИ будеш схилятися переді МНОЮ!
  • Колись я був улюбленцем, улюбленцем над всіма іншими... Я теж не заслуговував, щоб мене вигнали, покинули, тепер ти знаєш, що це за відчуття, чи не так?
  • Ненависть може повернути нас назад, дати нам сили. Прийми це!
  • Ви, мавпи, не заслуговуєте на спокуту, це МОЄ божественне право правити разом з ним як рівному. А може, навіть більше!
  • Ти смієш кидати мені виклик? Ти помреш за своє богохульство. Твоя душа належить мені!
  • Поклонись мені, це Сатана, котрий наказує тобі!
  • Пан тебе нічого не навчив?
  • Тебі брехали, Габріелю! Вона відійшла назавжди!
  • Звичайно, ти можеш зробити це краще, Габріелю!
  • Бог не любить тебе! Він дозволив твоїй коханій померти!
  • Я зітру ім'я Бельмонт з цього світу назавжди!
  • Помри, Бельмонт!
  • Будь ти проклятий, Габріелю!
  • Ти вважаєш, що можеш перемогти мене?!
  • Склади зброю, і я проявлю милість!
  • Неможливо!... це... це... сила Божа?

Тактика Редагувати

Під час бою з Сатаною Габріель має необмежений запас магії і здатний лікуватися, наносячи пошкодження Сатані, якщо той використовує протилежну магію. В цілому необхідно ухилятися від атак Сатани і наносити йому пошкодження, поки той не переключився на іншу атаку.

Двічі під час бою Сатана утворює навколо себе кола, які захищають його. Щоб пройти через них, необхідно використати відпвовідну магію: через сині - магію Світла, через червоні - магію Тіней. Вперше ці кола будуть нерухомими, вдруге - рухатись в різні боки, тому необхідно дуже швидко переключатись між магіями. Коли Габріель добереться до Сатани, він зможе виконати добивання. Якщо ж Габріель не встигне - Сатана відновить частину здоров'я і все почнеться знову.

Коли Сатана викликає женців, необхідно знищити їх якомога швидше, оскільки вони наносять значно більші пошкодження, ніж їхній господар.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Обличчя істиного зла рідко можна зустріти на землі у його справжній подобі через його міцний зв'язок з пеклом. Проте, після тривалого вигнання в пекельній безодні, час Сатани настав. Століттями його служителі готували його повторне пришестя, обираючи відповідну мить, набираючи силу, необхідну для того, щоб розірвати його пута і повернути його назад.

Хоча його прибічники все влаштували вчасно, створивши пекло на Землі, пропащий ангел виявився незадоволеним, оскільки його не попередили, що єдиний воїн, здатний його здолати, виявився рівним йому по силі. Але вже пізно. У нього немає вибору, і єдине, що він знає напевне - він більше не зазнає поразки.

Йому відомі слабкості Дракули, і він не стане роздумувати й пустить вхід всю свою міць, щоб знищити свого ворога.

Репліки Редагувати

  • Я зневажую некомпетентність.
  • Твій син хоче служити мені. Чому ти не хочеш?
  • Алукард здався мені без опору.
  • Приєднуйся до нас, Габріелю. Давайте утворимо трійцю.
  • (жалісним тоном) Не бий мене, батьку! (злісно сміється)
  • Ах! Це твій син страждає, а не я!
  • Алукард тільки прагнув твоєї сили, Габріелю, тепер я це знаю.
  • Твій син ненавидить тебе, Габріелю. Що ти з ним зробив?
  • Алукард завжди планува тебе зрадити.
  • Скільки страждань може витримати це тіло?
  • Ваша ненависть до мене дає мені життєву силу. В глибині душі ти мені потрібен!
  • Коли це закінчиться, ти впадеш мені до ніг!
  • Я скину тебе в темряву, з якої ти ніколи не виберешся!
  • Я розчавлю тебе! Я зроблю це!

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати