FANDOM

Цитата
Припини, йолопе! Це вього лише кажани!
Голгофіанський охоронець своєму "колезі", оточеному кажанами

Рій кажанів - додаткова зброя в Castlevania - Lords of Shadow 2

Опис в Книзі ПодорожньогоРедагувати

Кажани жили під одним дахом з Принцом Темряви стільки часу, що й не порахувати. Сильний вплив володаря змусив їх підкоритись йому, наче вони були частиною його організму. В минулому Дракулу не приваблювали закладені в цих істотах здібності, однак його теперішнє становище змушує його використовувати їхню допомогу.

Застосування Редагувати

Дракула може викликати зграю кажанів, щоб вони тимчасово відволікли вказаного ворога. По суті, кажани - аналог фей з Castlevania - Lords of Shadow.

Кажани можуть відволікти лише одного ворога, після чого потрібно почекати, поки здатність виклику "перезарядиться". Відволікання не діє на боссів та особливо небезпечних ворогів.

Основне призначення кажанів - відволікання Голгофіанських охоронців. Це дозволяє непомітно пройти під самим носом здоровенного клона. Якщо Голгофіанців двоє чи більше, один з них підійде до оточеного кажанами товариша і допомагатиме йому прогнати кажанів. Тим часом Дракула може непомітно прослизнути повз них. Слід пам'ятати, що Дракула не може взяти під контроль оточеного кажанами Голгофіанця, а якщо він візьме під контроль того, що допомагає відігнати кажанів - його колега миттєво відкриє вогонь по захопленому товаришаві і вб'є його, а разом з ним - і Дракулу.

Випадкова вікі