FANDOM

Рукавиця Тіней - основна зброя в Castlevania - Lords of Shadow.

Цей витвір магів-ковалів Агарти спочатку не передбачалось використовувати під час створення Темного лицаря-ґолема, однак вона сама якимось чином опинилась а початковому проекті на завершульних етапах його створення. Батько Клавдії додав її, вважаючи, що цей компонент надасть ґолему неймовірну міць і силу, які зможуть захистити його любу дочку. Проте насправді рукавиця мала й інше, значно темніше призначення...

Історія Редагувати

Габріель отримав Рукавицю Тіней після перемоги над Темним лицарем. Її сила дозволила йому здолати безліч перешкод на своєму шляху.

Після перемоги над Драколічом Зобек використав свою силу, щоб спробувати вбити Габріеля. Він направив темну силу, що містилась в Рукавиці, проти її власника.

Коли Габріель став Дракулою, він відмовився від використання Рукавиці Тіней: замість неї він виготовив Кігті Хаосу, які є набагато ефективнішими в бою.

В 21 столітті серед руїн вампірського замку Рукавицю знайшов Віктор Бельмонт. Він використовував її в бою проти нечисті, а також в бою з Дракулою. Доля Рукавиці після загибелі Віктора невідома.

Базові прийоми Редагувати

  • Удар вперед. Для цього необхідно поставити блок і натиснути клавішу атаки. Удар рукавицею значно сильніший, ніж Бойовим Хрестом. Також цей удар дозволяє активувати кнопки на стінах штовхати перешкоди; для більшості перешкод необхідно застосувати підсилений удар
  • Удар в землю. Для цього необхідно поставити блок і натиснути клавушу кругової атаки. Удар в землю наносить менші пошкодження, але наносить їх декільком ворогам одночасно. Також ця атака дозволяє активувати кнопки, розташовані на землі.