FANDOM

Цитата
Ці води кишать жахливими чудовиськами. Тобі допоможуть твої чарівні чоботи.
Лаура
Породження Левіафана - ворог в Castlevania - Lords of Shadow (DLC Reverie).

Темні води, які заповнюють печери під замком, ховають істоту, ім якої давно забуте людством. Одного із старих Богів, який прийшов сюди через приховане тут зло і ув'язненого мешканця. На щастя для людей, ця надзвичайно сильна і шкідлива істота нерухома у своєму вічному сні, але її сутність якимось чином поширилася у воді, створивши так звані "породження Левіафана".

Зовнішність Редагувати

Масивна сіра істота, схожа на рибу. Породження має непропорційно довгий хвіст, широку пащу, 2 коротких лапи з перетинками, 3 спинних плавця і велику кількість очей. Морду і груди чудовиська вкривають короткі щупальця.

Тактика Редагувати

Породження плавають у воді в різні боки і виконують функції пасток, як і наяди. Вони не атакують Габріеля, йому потрібно пройти на черговий "острівець". Перебігти по воді дозволяють Чоботи-скороходи, однак необхідно бути обережним: якщо Габріель зупиниться чи зіштовхнеться з виступаючими над водою плавцями, він впаде у воду й породження його проковтне. Втім, це не вб'є Габріеля (якщо він не є критично пораненим): він просто телепортується на край "острівця", як і при падінні в прірву. Необхідно ловити момент, щоб встигнути проскочити, коли шлях буде вільний. Якщо до "острівця" залишилась невелика відстань, можна застосувати Крила Серафима, однак слід бути обереджним, щоб не приземлитися надто далеко і не впасти у воду.

Цікаві факти Редагувати

  • Породження не становлять загрози для Лаури: вона просто телепортується на новий "острівець". За її переміщенням можна визначити, куди слід бігти.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар