FANDOM

Цитата
Цей Паладін вважає себе останньою надією людства... Як і ті, що були до нього.
Дракула

Паладін Господній Роланд де Ронсеваль - перший босс у Castlevania - Lords of Shadow 2.

Ті, хто хоче стати Паладіном, навчаються у монастирях згідно догматів віри та підготовки у військовму мистецтві. Все їхнє життя - тест, в якому найменша помилка може призвести до краху всього завдання. Лише найчистіше серце, здатне до абсолютної рішучості та непорушної віри, буде обране Богом.

Окрім поваги оточуючих і прихильності ради Братства Світла, Паладіни будуть нагороджені зброєю і золотими обладунками, викуваними найкращими ковалями з архангельських кісток. Їхня мета з тих пір і до кінця життя - служіння Богу в боротьбі проти зла і веденню війська до перемоги.

Історія Редагувати

Один з наймогутніших воїнів Братства Світла, Роланд очолив армію з 500 000 воїнів, які мали взяти в облогу замок Дракули. Після завершення будівництва Облогового титана армія атакувала замок. Титан почав руйнувати вежі, а Паладін напав на Дракулу. Після короткого бою на балконі він відступив і наказав титану напасти на Принца Темряви, однак Дракула вискочив на титана і, ухиляючись від магічних стріл Роланда, дістався до голови титана. Він перехитрив Паладіна і той випадково знищив кріплення "обличчя" машини, що дозволило Дракулі знищити магічний кристал, який живив титана, після чого гігантська машина впала.

Після знищення титана Роланд і Дракула зійшлися в останньому бою. Незваєжаючи на чудову підготовку і потужне озброєння, Дракула переміг, зламавши мечі Паладіна і розбивши його шолом. Тоді Роланд витягнув великий хрест і почав молитися, викликаючи "силу сімох архангелів", щоб вона знищила Дракулу. Принц Темряви сказав, що він Обранець Божий і сила Господа не може його знищити, схопив хрест і почав молитися разом з Паладіном. "Сила сімох архангелів" спровокувала потужний вибух, за силою еквівалентний падінню метеорита, який вбив Роланда і його воїнів, знищив вампірський замок, проте не завдав Дракулі жодної шкоди.

Вшанування пам'яті Редагувати

Після облоги замку Дракула зник, і люди вирішили, що Роланд знищив його. В пам'ять про Паладіна і його воїнів в Касльванія-Сіті посталили декілька меморіалів, на яких описано облогу замку і нагадування нащадкам про важкі часи.

Характер Редагувати

Роланд був дуже могутнім і хоробрим воїном, готовим на самопожертву в ім'я людства. При цьому він відрізнявся самовпевненістю і не цінував життя своїх підлеглих, про що свідчить його наказ титану атакувати замок, під час виконання якого декілька солдатів впали і розбилися, коли титан замахнувся рукою.

Зовнішність Редагувати

Високий лисий чоловік, одягнений у золоту броню з крилами і шолом з лавровим вінцем, на грудях було рельєфне зображення пащі тигра. Паладін має тонкі вуса і борідку, ліве око відсутнє і замінене білим скляним протезом, на обличчі має 2 шрами. Роланд був озброєний парними мечами з палаючими лезами, які можна було з'єднувати і використовувати як бумеранг чи магічний лук, здатний стріляти вибуховими стрілами.

Атаки Редагувати

Paladin icon

Перший бій Редагувати

  • Виконує комбінацію з 1-3 ударів двома мечами.
  • Випускає вперед лінію вогню. Щоб ухилитися, необхідно зробити ривок вбік.
  • Робить 2 ривка, під час яких наносить удари мечами. Цю атаку неможливо блокувати. Щоб ухилитися, необхідно зробити ривок вбік чи відстрибнути.
  • Помахом крил відштовхує від себе Дракулу.

Титан Редагувати

  • Стріляє одиничними стрілами з затримкою. Місце влучання стріли позначається помаранчевим символом.

Другий бій Редагувати

Під час другого бою Паладін може з'єднувати мечі разом і виконувати нові атаки.

  • З'єднує мечі і запускає, наче бумеранг. Щоб ухилитися, необхідно підстрибнути (якщо мечі летять в горизонтальній площині) чи зробити ривок в бік (якщо мечі летять у вертикальній площині).
  • Вистрілює декілька стріл вгору, після чого вони падають на землю, наче бомби. Місця влучання стріл позначаються помаранчевими символами.
  • Робить комбінацію з 1-2 кругових ударів з'єднаними мечами. Цю атаку неможливо блокувати.
  • Ставить блок, який необхідно розбити, щоб тимчасово перервати атаки з'єднаними мечами.

Якщо Дракула надто близько, перші 2 атаки Паладін виконує, відстрибнувши подалі.

Тактика Редагувати

Атаки Паладіна не надто сильні, проте для новачків чи на високій складності Роланд становить значну загрозу. Необхідно постійно ухилятись і контратакувати.

Завдяки нескінченному запасу магії Безодні можна використовувати Меч Безодні: через слабкі пошкодження бій триватиме довше, однак можна буде підтримувати життя Дракули на стабільному рівні.

Репліки Редагувати

В бою Редагувати

  • Я очищу світ від твоєї присутності!
  • Сморід твоєї душі огидний!
  • Ти не пройдеш!
  • Виходь і бийся!
  • Ти помреш!
  • Повертайся до пекла, демоне!
  • Це все, що ти можеш?
  • Помри, чудовисько. Тобі не місце в цьому світі!
  • Йди до пекла!
  • Ти зайшов занадто далеко!
  • Ця ніч буде для тебе останньою, Принце Темряви!

Накази титану Редагувати

  • Зруйнуй замок!
  • Розмаж його по замку!

Цікаві факти Редагувати

  • Можливо, ім'я Паладіна - посилання на однойменного героя французького середньовічного епосу.
  • Паладін зустрічається в одному з випробувань Клейдоса.

Галерея Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль
Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення