FANDOM

Цитата
Одного слова достатньо, щоб привести його в дію... Знищити!
— Г. Г'юз, майстер-інженер
Облоговий титан - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Після того, як почались сутички між Братством Світла і силами темряви, інженери святого ордену змогли завершити велику працю Гандольфі, створивши облогового титана. Ця машина, втілена в дерев і металі, створена за образом і подобою кам'яних гігантів Агарти часів Війни Некромантів. Протягом десятиліть сотні ремісників працювали над створенням механізму, підтримуваного божественною енергією кристалу, поміщеного у його голову священиками.

В бою цей титан використовує величезний арсенал: він здатний розчавити ногою полк солдатів, а кулапком знесе стіну замку. Його значення у війні було настільки великим, що Братство вирішило розпочати облогу замку Дракули тільки після того, як його будівництво завершилось.

Зовнішність Редагувати

Величезна бойова машина, схожа на людиноподібного робота. Титан має металевий каркас, обшитий деревом, і масивні руки з трьома пальцями. На його передпіліччізнаходяться масивні шестерні, а на плечах і поблизу голови голови - 4 палаючих вежі. Перед "обличчям" титана знаходиться відкрита площадка.

Історія Редагувати

В 1546 році Братство Світла застосувало титана для руйнування замку Дракули під час облоги. Титан знаходився під командуванням одногоз паладінів, Роланда де Ронсеваля. За йцого наказом титан почав руйгувати вежі замку, однак під час бою між Дракулою і Паладіном Принц темряви зміг застрибнути на титана і, пересуваючись між рухомими частинами та відбиваючись від солдатів Братства, дістався до голови титана. Дракула обдурив Роланда, і той випадково знищив кріплення голови до корпуса. Дракула відірвав "обличчя" титана, зайцшов всередину і обблював енергетичний кристал своєю кров'ю. Схожа за своєю дією на кислоту, кров Дракули знишкодила кристал. Деактивований титан втратив рівновагу і впав, зруйнувавши стіну замку і поховавши під собою сотні лицарів.

Цікаві факти Редагувати

Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення