FANDOM

Некромант (ориг. Necromancer) - босс в Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Зовнішність Редагувати

Живий летючий труп, все тіло якого перебинтоване, наче єгипетська мумія.Некромант носить чорну накидку з каптуром і прикрасу на шиї, має бліді кістляві руки з кігтями. У некроманта відсутня черевна прожнина, а голова - оголений череп без нижньої щелепи. Озброєний довгим посохом з круглим наконечником.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Некромантія - найтемніша школа магії і може практикуватись лише послідовниками Володаря Мерців. На відміну від вампіризму та лікантропії, тут не так просто черпати енергію для керування покійниками. темний володар ділиться лише малесенькою часточкою своєї сили з послідовниками, які самі повинні померти, щоб скористатись отриманими силами. Після смерті вони стають його рабами, якими володар може розпоряджатись за допомогою своєї могутньої сили.

Атаки Редагувати

63-hud boss necromancer

Габріелю довелось битися з двома некромантами, при чому другий має додаткові атаки.

  • Б'є посохом справа наліво.
  • Б'є посохом знизу вгору.
  • Робить ривок вперед і наносить колючий удар посохом.
  • Ставить блок посохом.
  • Б'є посохом по землі, випускаючи лінію вогню.
  • Викликає 20 зомбі, кидаючи на землю згустки енергії. Якщо їх не атакувати, некромат висмокче їхню енергію і відновить частину життя. Окрім цього, після виклику зомбі його атаки стають сильнішими, оскільки посох підсилюється магією - з його наконечника стирчить примарне лезо меча.

Атаки другого некроманта Редагувати

  • Вганяє посох в землю, утворюючи магічні "тріщини", які спалахують енергією.
  • Викликає 5 женців.

Тактика Редагувати

Некроманти - надзвичайно живучі та сильні вороги. Їхні атаки неможливо заблокувати і від них важко ухилятись, тому необхідно швидко атакувати некроманта і тікави, пер ш ніж він атакує у відповідь.

Додаткова зброя наносить некромантам слабкі пошкодження, а потужні феї світла вимагають сильних витрат магії, одкнак можна використати срібні кинджали і фляги зі святою водою, щоб ослабити некроманта на відстані - це дозволити зберегти життя для тривалого ближнього бою. Хорошим вибором також буде застосування божественного щита, який досить ефективно захищає від потужних атак некроманта - хочап і на короткий час.

Коли в некроманта залишається 10% життя, він стає на коліга і повільно відновлює життя. Габріель може його добити: першого некроманта він добиває його посохом, а другого - Рукавицею Тіней, зпарядженою енергією некроманта. Якщо ж він не встигне - некромант відновить до 50% життя і бій продовжиться.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

  • Срібні кинджали - 1/3.
  • Вибухові кинджали - 1/3.
  • Феї світла - 2/3.
  • Свята вода - 1/3.
  • Божественний щит - 1/3.
  • Кристали Тіней - 2/3.

Імунітет Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї - 3/3.

Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate Редагувати

Цитата
Зобек, мій володар, прагне отримати цю зброю. Твій батько виявився негідним носити його... Як і ти!
— Некромант Саймону

Опис в бестіарії Редагувати

Завдання Некроманта - заволодіти могутнім Бойовим Хретом Тревора для свого господаря Зобека, Володаря Мерців. Він обіцяв, що поверне йому душу після успішного виконання завдання.

Некромант - небезпечний ворог, готовий виконати завдання, незважаючи ні на що.

Історія Редагувати

Зобек відправив одного з некромантів у замок Дракули, щоб той знайшов Бойовий Хрест Тревора Бельмонта. Одночасно до Хреста дістався син Тревора Саймон. Коли він взяв зброю, некромант вихопив Хрест з його рук і напав на Саймона, однак йому вдалось здолати мага і забрати Хрест собі.

Атаки Редагувати

Dust to dust
  • Б'є посохом знизу вгору.
  • Після захоплення духа: викликає згустки енергії, які повільно падають на землю.
  • Викликає двох скелетів чи скелета і зомбі.
  • Кидає посох, наче бумеранг.
  • Після втрати посоха: кидає в Саймона згустки енергії. Коли Саймон добереться до нього, некромант телепортується на протилежний бік.

Тактика Редагувати

Спочатку некроманта бажано ослабити додатковою зброєю, після чого його можна буде атакувати за принципом "бий і біжи": бити мага і втікати, коли той атакує.

Якщо застосувати дух, некромант забере цю здатність, однак саймон поверне її, коли в некроманта залишиться 10% життя під час першого добивання: некромант утворить навколо себе щит із двох кіл, в яких є проміжки, тому необхідно зловити момент, щоб перекотитись до мага, вирвати посох з його рук і зламати його.

Від згустків енергії, які запускає некромант, необхідно ухилятись стрибками і перекатами - залежно від положення згустка. Коли здоров'я мага закінчиться, він утворить навколо себе новий щит з трьох кіл з декількома проміжками, тому знову треба вловити момент, щоб перекотитись до некроманта і остаточно добити його декількома ударами по голові.

Репліки Редагувати

  • Твій батько здох, наче собака!
  • Ти такий же боягуз, як і твій батько!

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар
Вороги Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate
Вороги, які зустрічаються тільки в певних актах
Пролог
Породження Тіней
Акт 1
Летючий падальникНічний сторожНекромантСуккуб
Акт 2
РозбійникВолодар Демонів
Акт 3
Живі обладункиВеликий скелетКатГосподарка СклепуЕлектричний водяник
Вороги, які зустрічаються у двох і більше актах
Водяники
ПуголовокВодяникВодяник-мисливець
Гарпії
ГарпіяВатажок гарпій
Нежить
СкелетЗомбі
Вампіри
Лицар-вампірДракула
Решта
ГаргуйльГорбаньГрупа горбанівМагічна книгаМоторошна маріонеткаПадальникСлабкий перевертнень
Вороги, які не нападають
ПривидВідьма
Примітки
Курсивом виділені босси.