FANDOM

Наяда - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Більшість небезпек на болотах пов'язана з істотами, відомими як наяди.

Ці тварюки зазвичай пассивні. Вони залягають на дні річки або в замулених вологих місцях і чекають, коли хтосб пройде поблизу. Коли вони нападають, їхні руки здаються жертвам гілками, через що вони згодом тонуть... і з'їдаються.

У давнину ці колись прекрасні створіння були об'єктом поклонінь та жертвоприношень на їх честь. Тепер вони майже забуті людьми і перетворились на жорстоких хижаків, які пожирають як людей, так і звірів.

Зовнішність Редагувати

Повністю наяди не показані. Лише під час нападу можна побачити їхні довгі зелені руки з кігтистими пальцями, схожі на гілки дерев.

Напад наяд Редагувати

Наяди сидять під водою і не показуються на поверхні. Їхню присутність видають легенькі брижі та бульбашки на поверхні. Якщо Габріель проходить через місце засідки, коли там є бульбашки, наяди хапають його і намагаються втопити, однак можна легко відбити їх напад, вдаривши гострим краєм Бойового хреста одну з рук (для цього треба у потрібну мить натиснути будь-яку клавішу).

Тактика Редагувати

Вбити чи оминути наяду неможливо - вони, по суті, є своєрідними "капканами" на шляху Габріеля. Щоб пройти, потрібно почекати, поки зникнуть бульбашки, і швиденько пройти через небезпечне місце. Не варто довго чекати, оскільки Габріель повільно тоне в болоті.

Можна спростити собі завдання, стрибнувши у воду з берега, що дасть більше часу на проходження.

Досвідчений гравець з хорошою реакцією може просто йти "напролом", відбиваючи напади наяд.

Місця, де зустрічаються наяди Редагувати

У великій кількості наяди зустрічаються на рівні Мертве болото. Також декілька наяд присутні в каналізації вампірського замку.

Цікаві факти Редагувати

  • У античній міфології наяди - це німфи джерел, річок та озер. На відміну від ігрових наяд, вони прихильні до людей і тварин.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар