FANDOM

Меч Безодні - зброя в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Меч безодні.jpg

Біль і страждання століттями переслідували його після того, як він став Принцом темряви, і мучилим його виснажений розум знову і знову. Коли його спогади розчинились у водах забуття, Дракула відмовився від людського життя, щоб позбутися муки, і наповнив своє серце холодною похмурою порожнечею. Те відчуття дало життя Мечу Безодні, здатному висмоктувати як жихи його володаря, так і життя з кожного, хто торкнеться його леза.

ХарактеристикаРедагувати

Довгий меч, на вигляд наче зроблений з криги, від якого йде химерне блакитне сяйво.

Використання Меча Безодні - це, по суті, аналог магії Світла: удари меча відновлюють здоров'я Дракули. Для використання даної зброї необхідна магія Хаосу - кроли вона закінчується, меч зникає.

Тактика Редагувати

Лікування ударами Меча Безодні значно ефективніше, ніж кров'ю, однак краще завжди мати при собі Сльози святих, адже з важкими ранами не бажано кидатись на ворогів заради лікування. Також слід берегти магію Безодні для заморожування боссів та сильних ворогів.

Меч Безодні - найслабша зброя в грі. Він має менший радіус дії, ніж Кривавий батіг, але більшу швидкість атаки.

Слід пам'ятати, що під час використання меча з ворогі не випадають Сфери Крові і не можна накопичувати шкалу концентрації.

Цікаві факти Редагувати

Випадкова вікі