FANDOM

Медальйон білого вовка

Медальйон Білого Вовка - реліквія в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Немає нічого сильнішого за любов батька до сина. Підтвердження цьому - сам Дракула на сторінках своїх спогадів. Медальйон - не більше ніж втілення цих самих спогадів, викуваний під владою глибоких почуттів, які пов'язують Дракулу з його первістком, вбитого горем через передану йому свою рокову долю. Символ медальйона - білий вовк, символ постійності між світами і його провідник у подорожах з теперішнього в минуле.

Де б не знаходився його знак, до нього завжди можна звернутися.

Застосування Редагувати

Медальйон Білого вовка дозволяє здійнювати подорож в часі, а саме - повернутися в замок Дракули у першу половину XVI століття.

Для переходу необхідно застосувати Медальйон над Вівтарем Білого Вовка - круглою плитою, на якій зображена вовча голова. Після цього з'явиться Алукард в образі Білого Вовка. Необхідно піти за ним і пройти через перехід, в якому лунають голоси мешканців замку, які благають Дракулу залишитись у замку назавжди.

Дракула отримав Медальйон від Тревора після першого бою зі збезчещеними вампірами.

Розташування вівтарів Редагувати

Касльванія-Сіті Редагувати

  • За пробитою стіною ліворуч від ліфта на парковці під апартаментами Зобека.
  • У провулку ліворуч від собру, в якому відбувся бій між Дракулою і Віктором Бельмонтом.
  • У будівлі корпорації "Біоквімек".

Замок Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Марія також може переносити Алукарда через час або між локаціями замку.
  • Над яким з Вівтарів не застосувати Медальйон, він завжди перенесе до того Вівтаря, з якого востаннє здійснювався зворотній перехід.