FANDOM

Цитата
Пам'ятай: я завжди з тобою.
— Марія Дракулі

Марія Бельмонт - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow,  Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate і Castlevania - Lords of Shadow 2.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Марію, молодшу дочку багатого купця, завжди приваблювала доблесна природа Братства Світла. Як активна і допитлива дитина, вона часто втікала від своїх обов'язків по домашньому господарству і допомагала ченцям, випікаючи хліб і прибираючи. Під час одного з таких візитів вона зустріла юнака, який пізніше став її чоловіком, сироту на ім'я Габріель.

Молоді люди були просто створені один для одного, вони росли разом і будували плани на майбутнє. І ці плани здійснились, коли одного чудового ранку, з благословення обох її батьків і Братства, вони одружились. Марія була хорошим засобом проти поганих думок Габріеля. Часто лише її сміху було достатньо, щоб розігнати хмари. Тепер, коли Марія трагічно загинула, всередині Габріеля прокинулась жага помсти.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Історія Марії - це не просто розповідь про відвагу і палку відданість. Коли Дзеркало відкрило долю Габріеля, вона була змушена прийняти нелегке рішення, яке ніколи не випадало на долю матері. Вона віддала сина Братству Світла, приховала його від чоловіка і принесла себе в жертву в ім'я людства.

Незважаючи на те, що вона дуже давно померла, згадка про неї живе в Дракулі, пробуджуючи почуття людини, якою він колись був, направляючи його дії до світла і нагадуючи йому, що його рід ось-ось обірветься...

Біографія Редагувати

Марія була дочкою багатого купця і дружиною Габріеля. Коли Габріель вирушив в один з походів проти зла, вона народила сина Тревора. Однак старійшини Братства дали їй Дзеркало долі, і вона побачила, що Габріель стане Дракулою і, згідно пророцтва, лише його син зможе знищити Принца Темряви. Марія віддала свого сина Братству, щоб Габріель про нього не дізнався і Тревор зміг підготуватись до бою з власним батьком. Згодом розум Габріеля за допомогою Маски Сатани взяв під контроль Зобек, Темний володар некромантів, і змусив його вбити Марію, щоб в ньому прокинулась жага помсти і Габріель знищив інших Володарів Тіней, тим самим зробивши Зобека володарем світу.

Оскільки Зобек використав закляття, яке відділило Землю від Небес, душа Марії не змогла потрапити до раю. Вона не раз з'являлась Габріелю в критичних ситуаціях, допомагаючи зібратись з духом і перемогти ворогів. Коли він здолав Сатану, душа Марії змогла потрапити в рай. Наостанок вона сказала Габріелю, що прощає його і завжди кохатиме.

В 2057 році Бог послав Марію на Землю, щоб вона допомогла Алукарду підготувати зброю Дракули, яку Внтурішній Дракула сховав у замку, щоб навіки утримати там Дракулу. Марія телепортуваа свого сина в замок Дракули і Алукард відібрав Меч Безодні та Кігті Хаосу у мешканців замку і поставив їх у місцях, де Дракула може без проблем їх знайти.

Згодом Марія повернулась в замок Дракули, щоб допомогти йому здолати Карміллу. Дракула пив кров Марії, щоб призупинити дію отруйної крові Кармілли. Коли він здолав колишню Королеву вампірів, Марія зникла.

Востаннє привид Марії з'явився, коли Дркакула знайшов книгу з власними спогадами.

Зовнішність Редагувати

Брюнетка середнього зросту, одягнена в білу середньовічну сукню з золотим поясом.

Особистість Редагувати

Марія представлена як любляча дружина і матр, які вміє прощати і завжди готова на самопожертву. Навіть після смерті вона продовжує любити Дракулу попри всі його вчинки.

Цікаві факти Редагувати

  • Марія завжди звертається до Алукарда і Дракули, використовуючи їхні справжні імена.

Галерея Редагувати

Редагувати