FANDOM

Мандрагора (ориг. Mandragora) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Корені мандрагори - поширений інгредієнт для створення магічних зілль, а також цінний ресурс для алхіміків і магів у всьому світі. проте збір коріння - дуже небезпечна справа: коли корінь буде викопаний, рослина випустить голосний крик, який вбиває всіх навколо.

Повністю дозрілий корінь стає Мандрагорою - розумною істотою, яка для свого виживання висмоктує життєві сили з оточуючих.

Зовнішність Редагувати

Рослина, ззовні схожа на голу людську дитину. Мандрагора не має кистів рук і очей, а замість волосся в неї грива з трави.

Місце зустрічі Редагувати

Мандрагори зустрічаються в садах-лабіринтах вампірського замку та на руїнах села, де мешкає Баба-Яга.

Атаки Редагувати

  • Б'є передніми лапками.
  • Висмоктує життєві сили на середній дистанції. Висмоктування виглядає як потік блідо-зеленої енергії.

Окрім атак, мандрагора може "телепортуватись": провалитись крузь землю та вискочити поближче до Габріеля.

Тактика Редагувати

Мандрагора - повільний і слабкий ворог, а її атаки наносять вкрай низькі пошкодження, тому знищення навіть великої групи цих рослин не проблема. Однак в більшості випадків битися з ними немає сенсу, оскільки вони будуть з'являтися безкінечно, тому потрібно зосередитись на виконанні основного завдання (наприклад, активації опудал).

Коли Габріель осідлав гігантського павука, битися з мандрагорами взагалі не потрібно, оскільки вони більше не здатні наносити йому пошкодження.

Для миттєвого знищення великої групи мандрагор можна кинути флягу зі святою водою.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Править Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

  • Вибухові кинджали - 2/3.
  • Феї - 1/3.
  • Феї світла - 1/3.
  • Свята вода - 2/3.
  • Божественний щит - 2/3.
  • Кристали Тіней - 3/3.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Цікаві факти Редагувати

  • Мандрагора - реально існуюча рослина. В епоху Середньовіччя вона вважалась магічною, оскільки її корінь іноді нагадує фігуру людини.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар