FANDOM

Майстер меча - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

"Дух хороброго воїна ніколи не помре". Точно так само, як і у відомій приказці, існують місця, наповнені нечистою магією, де душі полеглих воїнів залишаються замкнутими в матеріальному світі, і сенсом їхнього існування стає знищення живих. Ці неприкаянні душі зазвичай одягнені у лахміття, можливо як нагадування про минуле життя. Не враховуючи своїх бойових навичок, вони втратили всі рештки людяності.

Зовнішність Редагувати

Невидимий привид, одягнений у рваний червоний плащ. Озброєний довгим дворучним мечем.

Атаки Редагувати

  • Рубаючий удар мечем.
  • Миттєво "наелектризовує" меч, після чого його удари стають сильнішими. Якщо на поверхні під Майстром є волога, він вдарить мечем по землі і вона наєлектризується. Електричні розряди оглушають Габріеля, тому слід триматись подалі від "зони ураження струмом". Також Майстер може запускати з "наеклектризованого меча" невелику хвилю енергії.

Тактика Редагувати

Майстер меча - досить сильний і живучий ворог, який любить ухилятись від ударів. Окрім цього, Майстри часто діють в команді по 3 привиди.

Найкращий засіб проти Майстрів - фляги зі святою водою через їхню підвищену вразливість до її дії.

Коли у Майстра залишається дуже мало життя, його можна добити: Габріель повалить привида на землю і проб'є йому місце, де має бути живіт, його ж власним мечем. Після добивання з Майстра вилітають нейтральні магічні сфери.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

  • Срібні кинджали - 1/3.
  • Вибухові кинджали - 1/3.
  • Кристали тіней - 3/3.
  • Феї світла- 1/3.
  • Свята вода - 1/3.
  • Божественний щит - 1/3.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї - 1/3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі