FANDOM

Цитата
Я знайшов книгу з наступним уривком, написаним на звороті: "Коли над замком з'явились обриси великої темряви, в бібліотеці сховалась група мудреців, які навчались загадкової магії. дні йшли, їхній розум отруїли заздрість, гординя і ненависть один до одного. заборонені ритуали були виконані, але душі людей загубились у сторінках книг навіки."
— Сувій мертвого лицаря

Магічна книга (ориг. Magic Book) - ворог в Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Опис у бестіарії Редагувати

пошук безсмертя змусив багатьох чарівників використати своє вмираюче дихання, щоб помістити свої душі у важкі пергаментні томи. Ці сторінки пронизані темними силами їхніх авторів і тому вони можуть прописати жорстокі кінцівки для тих, хто достатньо хоробрий, щоб протистояти їм.

Зовнішність Редагувати

Масивна книга з коричневою шкіряною обкладинкою і ременем, на який вона закривається. Випромінює енергію, колір якої вказує на вид атаки.

Атаки Редагувати

  • Фіолетова енергія. Книга телепортує ворога: перевертня, маріонетку чи горбаня.
  • Блакитна енергія: робить ворога невразливим.
  • Червона енергія: підсилює ворога - його атаки стають вдвічі сильнішими.
  • Жовта енергія: викачує запас магії персонажа.
  • Зелена енергія: викачує життя персонажа.

Тактика Редагувати

Книга не є небезпечним ворогом і в неї мало зрдоров'я, але вона може нескінченно викликати нового ворога після смерті попереднього, тому необхідно якомога швидше знищити книгу або втекти. Часом книга загороджує шлях, тому хх знищення просто необхідне.

Книги завжди літають над персонажем, тому необхідно підстрибнути і атакувати її в повітрі. хорошим вибором буде додаткова зброя: 1-2 влучання знищують книгу.

Перед "смертю" книга починае перекидатися в повітрі, після чого вибухає, тому необхідно уважно спостерігати за нею, щоб вчасно ухилитися.

При грі за Саймона дух Белнадес не може захистити від висмоктування магії чи здоров'я.

Вороги Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate
Вороги, які зустрічаються тільки в певних актах
Пролог
Породження Тіней
Акт 1
Летючий падальникНічний сторожНекромантСуккуб
Акт 2
Розбійник
Акт 3
Живі обладункиВеликий скелетКатГосподарка СклепуЕлектричний водяник
Вороги, які зустрічаються у двох і більше актах
Водяники
ПуголовокВодяникВодяник-мисливець
Гарпії
ГарпіяВатажок гарпій
Нежить
СкелетЗомбі
Вампіри
Лицар-вампірДракула
Решта
Володар ДемонівГаргуйльГорбаньГрупа горбанівМагічна книгаМоторошна маріонеткаПадальникСлабкий перевертнень
Вороги, які не нападають
ПривидВідьма
Примітки
Курсивом виділені босси.