FANDOM

Цитата
Страждай, вбога ледача тварюко! Насичуйся болем і злістю, які я дарую тобі, бо коли ти звільниш гнів, ти повинен виконати своє призначення!
— Сатана
Левіафан (ориг. Leviathan) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Давній бог, відповідальний за те, що під час великої війни тонули континенти, відомій під іменем Левіафан. Це величезне створіння, яке, згідно з легендами, прославилось надзвичайною жорстокістю, дрімає під печерами, на яких стоїть Касльванія-Сіті - ще до того, як з'явилась перша цивілізація.

Сатана, обізнаний про його силу, скористався становищем Левіафана, щоб скинути його у безодню, де його прикували ланцюгами і прирекли на вічні муки. Перетворюючи страждання в лють, а лють — в невичерпне джерело енергії,— Левіафан накопичив достатню силу, щоб спопелити планету. За допомогою цієї сили його поневолювач тримає Левіафана в покорі, щоб він вирішив долю людства.

Історія Редагувати

Після свого другого пришестя Сатана розбудив Левіафана, щоб той знищив людство. Чудовисько пробилось через печери Касльванія-Сіті і злетіло високо вгору, проте Дракула і Алукард встигли зачеитись за шипи, які демони всадили в тіло Левіафана. Вони змогли, прориваючись через потоки енергії, які вистрілювали з тіла монстра, і темних ченців, пошкодити шийні шребці монстра, всадивши в шию масивні металеві шипи. Побачивши це, Сатана наказав Левіафану знищити Землю - вистрілити вогняною кулею з пащі, проте пробита шия не дозволила йому це зробити і Левіафан вибухнув.

Зовнішність Редагувати

Величезне створіння з довгим пласким хвостом та парою коротких лапок з перетинками. Левіафан має пащу з непропорційно малою нижньою щелепою, а його груди вкриті короткими червоними щупальцями. Монстр покритий блідою шкірою, а спина - чорною лускою. Все тіло вкрите шипами, щоб чудовисько завжди відчувало біль. В шию Левіафана всадили 2 масивних трикутних шипа, схожих на гігантські кинджали, які зафіксовані ланцюгами, прикутими до тіла істоти. Ці шипи є частиною конструкції, схожої на гігантський металевий нашийник. Очі Левіафана зикривають масині металеві пластини, з нижньої щелепи до шиї тягнуться 4 ланцюги.

Тактика Редагувати

Сам по собі Левіафан не становить загрози - пошкодження наносять лише зелені спалахи енергії, які вириваються з його шкіри та наносять невисокі пошкодження. необхідно ухилятись від спалахів, перестрибуючи з одного шипа на інший чи відстрибувати вбік, коли дії переносяться на спину монстра.

Знищення Левіафана Редагувати

Спочатку потрібно піднятись від хвоста до шиї по животі істоти, перестрибуючи з одного шипа на інший та ухиляючись від спалахів. Перед шиєю Дракула і Алукард повинні вхопитись за ланцюги і смикнути їх, щоб увігнати масивний шип глибше в шию Левіафана. Після цього за наказом Сатани чудовисько буде летіти в горизонтальному положенні.

Тепер необхідно дістатись до другого шипа - на потилиці. Після підйому по боці на спині монстра на Дракулу і алукарда нападуть 3 темних ченці. Необхідно знищити цих дуже сильних ворогів - лише після цього можна схопитись за ланцюги. Далі все відбувається автоматично: шип увігнаний і Левіафан "самознищується".

Цікаві факти Редагувати

  • Перебуваючи у сплячці, Левіафан розмножувався. Його нащадки населяли затоплені руїни фортеці Братства Світла під вампірським замком.
  • Останній бій між Дракулою і Сатаною відбувся на голові мертвого Левіафана, яка падала на землю.
  • Ім'я Левіафана - посилання на біблійне морське чудовисько.

Галерея Редагувати

Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення