FANDOM

Цитата.jpg
В неї тіло дити, але хирість і навички досвідченого хижака. Вона вбила б Габріеля за мить, якби могла. Прекрасна Лаура, перетворена багато століть тому, веде жалюгідне існування.
Зобек

Лаура (інший варіант - Лора) - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow.

Дитяча зовнішність Лаури багатьом коштувала життя, адже насправді вона - безжальна вбивця, яка погубила сотні невинних, задовольняючи свою жадобу крові. В неї тіло тіло дитини, однак хитрість та інтелект як у дорослої людини.

Вона може бути особливо жорстокою, сприймаючи вбивство своїх жертв, наче гру. Однак, наодинці і в спокої, вона згадує далекі часи, часи тепла та спокою, і прекрасний жіночий голос, який співає їй, коли вона спить... втішає її в темряві... життя, яке втрачене дуже давно.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Кармілла викрала Лауру в її справжніх батьків і перетворила її на вампіра. Багато століть дівчина жила в замку Кармілли, знищуючи воїнів Братства Світла, які проникли в замок, щоб вбити її "матір".

Зустріч з Габріелем Редагувати

Коли Габріель прибув в замок, щоб знищити Карміллу і забрати частину Маски Бога, Лаура зустріла його і запропонувала угоду: якщо Габріель переможе її у вампірських шахматах, вона покаже таємний перехід, який веде вглиб замку і наблизить його до Королеви вампірів. Габріель виграв, і Лаура пропустила його.

Згодом Лаура знову зустріла Габріеля, коли той проник у її покої. Вона звинуватила лицаря у шахрайстві і випустила на нього свої ляльки. Габріель здолав жахливі іграшки, після чого розгнівана Лаура за допомогою блискавок почала повільно вбивати воїна. Втім, коли вона побачила привид Марії, який з'явився, щоб підбадьорити Габріеля, Лаура сказала, що "заздрить їм обом і більше не хоче гратися" - і відпустила Габріеля.

Повернення Забутого Редагувати

Після перемоги Габріеля над Сатаною Лаура за допомогою телепатії викликала лицаря в замок. Він відгукнувся на її поклик, і дівчина розповіла, що світові загрожує велика небезпека.

Колись власники замку, аристократи з роду Бенгардів, викликали з іншого виміру Забутого - могутнього демона, який становив величезну загрозу для людства. Засновники Братства Світла змогли ув'язнити демона в пекельній в'язниці. Вони вважали, що Забутий ніколи не зможе вирватиьсь із в'язниці, однак вони помилялись: демона утримувала лише їхня сила. Коли Габріель знищив Володарів Тіней, засновники ордену також загинули, і тепер озлоблений демон отримав шанс вирватись з пекла і помститися всьому людству. Саме тому Лаура покликала Габріеля: щоб він знищив Забутого і знову врятував людство.

Використовуючи свої вампірські здібності і знання архітектури замку, Лаура провела Габріеля в підземелля, де знаходились руїни старої фортеці Братства, і допомогла здолати перешкоди на шляху до входу в пекло. Вони отримали кров засновників Братства і змогли відкрити прохід до пекла, однак туди могли потрапити лише темні істоти. Лаура сказала Габріелю, що він повинен випити всю її кров, щоб замінити нею свою і пройти до Забутого. З неохотою Габріель, який встиг подружитися з дівчиною і жалів її за перетворення на чудовисько, виконав це прохання. Як наслідок, Лаура померла на його руках від втрати крові, а її тіло розсипалось на попіл.

Зовнішність Редагувати

Лаура виглядає як дівчина-підліток з мертвотно-блідою шкірою, чорним волоссям та червоними очима, одягнена в чорну середньовічну сукню з червоною підкладкою та чорні мереживні рукавички. Лаура не носить взуття, а її талію підперезує шкіряний пояс з підсумками, в яких зберігаються масивні швацькі голки. Також Лаура має високу химерну зачіску, яка закінчується двома довгими косами, що спадають по її грудях до живота.

Характер Редагувати

Лаура має характер вередливої дитини, яка завжди хоче отримати своє і не визнає поразок. Вона може повільно вбивати свою жертву і, одночасно, цинічно насміхатися з неї, що демонструє її крайню жорстокість.

Водночас Лаура має ряд людських почуттів: хоча вона, за своїми словами, "немає людяності" і нездатна любити, вона може розчулитись від подій, які нагадують її людське минуле, і проявити милосердя та співчуття. Також Лаурі небайдужа доля людства і неприємне власне вампірське існування, що спонукало її до самопожертви, щоб Габріель зміг проникнути в пекло і знищити Забутого.

Здібності Редагувати

Лаура володіє цілим рядом вампірських збдібностей.

  • Блискавки. Як і її "мати", Лаура може випускати з рук потужні електричні розряди, що дозволяють їй атакувати декількох ворогів одночасно. Вона може контролювати потужність блискавок, що дозволяє, залежно від її бажання, повільно чи швидко знищити жертву. Також блискавки можуть активувати деякі пристосування Франкенштейна, які знаходяться в замку.
  • Вампіризм. Лаура може лікуватись, п'ючи кров інших живих істот.
  • Форма туману. Лаура може перетворюватись на туман, що робить її невразливими для ворожих ударів і дозволяє проходити через ґрати.
  • Левітація. Лаура може літати, не перетворюючись у форму крилатого вампіра.
  • Телепортація. Лаура може телепортуватись на короткі відстані.
  • Магічні здібності. Лаура володіє могутніми магічними здібностями, які дозволили їй створити свої контрольовані ляльки і викликати їх до себе в необмеженій кількості.

Галерея Редагувати

.

Випадкова вікі