FANDOM

Stake Travel Book

Кілок - модифікація для Бойового Хреста.

Ремісник, який виготовив ланцюг і гак для Бойового Хреста - Рінальдо Гандольфі, захотів ще більше пристосувати свою зброю для рукопашного бою, особливо проти породжень ночі. Для цього він розробив і прилаштував до Хреста спеціальний кілок, завдяки якому зброя отримала свою назву - Вбивця Вампірів.

Історія Редагувати

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Кілок знаходився у мавзолеї Братства світла в селі Вігол. Габріель забрав його, щоб він допоміг йому боротись з вампірами в замку.

Під час бою з Карміллою Габріель намагався пробити її серце кілком, однак його наконечник зламався і залишився в її грудях.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Через багато років наконечник кілка знайшов і забрав Алукард. З нього він виготовив "Масамун" - могутній меч, здатний набагато ефективніше знищувати нечисть, ніж звичайні мечі. Алукард використав його, щоб його батько Дракула міг знищити Сатану і Зобека, після чого той зможе спокійно померти.

Алукард переконав Дракулу, щоб той дозволив пробити своє серце "Масамуном". Це його не вбило, лише відправило його в глибокий сон і тимчасово позбавило пам'яті, щоб Зобек не зміг прочитати його спогади. Дракула прокинувся, через 500 років, коли Алукард витягнув меч з його серця.

Після пробудження свого батька Алукард використовував "Масамун" як особисту зброю, а рештками кілка Дракула, який забрав Бойовий Хрест в Зобека, пробив серце Сатани і тим самим остаточно знищив його.

Застосування Редагувати

Кілок в першу чергу призначений для нанесення важких пошкоджень вампірам, однак також дозволяє використовувати Бойовий Хрест як важіль для коловоротів і, відповідно, відкривання дверей. Використовувати кілок можна навіть після втрати наконечника.