FANDOM

Кілок.jpg

Кілок - модифікація для Бойового Хреста.

Ремісник, який виготовив ланцюг і гак для Бойового Хреста - Рінальдо Гандольфі, захотів ще більше пристосувати свою зброю для рукопашного бою, особливо проти породжень ночі. Для цього він розробив і прилаштував до Хреста спеціальний кілок, завдяки якому зброя отримала свою назву - Вбивця Вампірів.

Історія Редагувати

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Кілок знаходився у мавзолеї Братства світла в селі Вігол. Габріель забрав його, щоб він допоміг йому боротись з вампірами в замку.

Під час бою з Карміллою Габріель намагався пробити її серце кілком, однак його наконечник зламався і залишився в її грудях.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Через багато років наконечник кілка знайшов і забрав Алукард. З нього він виготовив "Масамун" - могутній меч, здатний набагато ефективніше знищувати нечисть, ніж звичайні мечі. Алукард використав його, щоб його батько Дракула міг знищити Сатану і Зобека, після чого той зможе спокійно померти.

Алукард переконав Дракулу, щоб той дозволив пробити своє серце "Масамуном". Це його не вбило, лише відправило його в глибокий сон і тимчасово позбавило пам'яті, щоб Зобек не зміг прочитати його спогади. Дракула прокинувся, через 500 років, коли Алукард витягнув меч з його серця.

Після пробудження свого батька Алукард використовував "Масамун" як особисту зброю, а рештками кілка Дракула, який забрав Бойовий Хрест в Зобека, пробив серце Сатани і тим самим остаточно знищив його.

Застосування Редагувати

Кілок в першу чергу призначений для нанесення важких пошкоджень вампірам, однак також дозволяє використовувати Бойовий Хрест як важіль для коловоротів і, відповідно, відкривання дверей. Використовувати кілок можна навіть після втрати наконечника.

Випадкова вікі