FANDOM

Крила серафима

Крила Серафима - реліквія в Castlevania - Lords of Shadow.

Кармілла, будучи однією із засновників Братства, отримала ці чарівні крила в подарунок від ордена за її відданість та чистоту духу.

Виготовлені з пір'я Архангела, спочатку Крила Серафима дозволяли своєму власникові літати на невелику відстань, але тепер, після століть поганого поганого поводження з ними з боку Темної володарки вампірів, в них залишилась лише частина початкової сили.

Застосування Редагувати

Крила Серафима дозволяють Габріелю зробити подвійний стрибок, який дозволяє перестрибнути широку прірву чи піднятись на високий виступ, а також ефективніше ухилятись від ворожих атак. Для підсилення стрибка можна рзігнатись за допомогою Чобіт-скороходів.

Слід пам'ятати, що необережне використання подвійного стрибка може призвести до падіння в прірву.

Історія Редагувати

Крила Серафима раніше належали Карміллі. Як Королева вампірів, вона використовувала їх для польотів. Коли Габріель її знищив, він забрав Крила собі. Їхня сила дозволила йому здолати безліч перешкод в Кістяному Лісі та на території некромантів, а також отримати силу Забутого.

Коли Габріель став Дракулою, він відмовився від використання Крил Серафима - замість них він навчився створювати зі своєї крові значно потужніші демонічні крила. Реліквія зберігалась у замку Дракули, на руїнах якого їх знайшов у 21 століті Віктор Бельмонт. Доля Крил після загибелі Віктора невідома.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо використати подвійний стрибок з активованою магією Світла, Габріель втратить значну частину запасу магії.