FANDOM

Крижаний титан - третій босс в Castlevania - Lords of Shadow.

Поховані глибоко під товщею води давнього озера, очікують свого часу рештки колись великої європейської цивілізації, серед них - Титан Війни!

Задовго до Риму і Давньої Греції існувала цивілізація, яка володіла неперевершеними технологіями, а цей титан - вінець їхніх досягнень. Спустошливий військовий конфлікт, відомий як "Війни некромантії", стер з лиця землі колись процвітаючу цивілізацію, а це диво інженерної думки було втрачене.

Коли було вимовлене темне закляття, яке відділило Небеса від Земної поверхні, це місце притягнуло до себе душі мертвих і якимось чином підживило магічні руни, ожививши Титана востаннє...

Зовнішність Редагувати

Стандартний агартіанський титан: величезна статуя чоловіка, вкрита візерунками. В деяких місцях поверхня титана вкрита кригою. На "тілі" розміщені 4 магічні руни, які живлять титана: на лівому передпліччі, на правому плечі, на спині та на правій скроні.

Атаки Редагувати

  • Випускає вперед енергетичну лінію. Щоб ухилитися, необхідно стрибнути вбік.
  • Доторкається до криги, після чого під ногами Габріеля через секунду утвориться коло з бурульок. необхідно максимально швидко покинути відмічене синім знаком місце, перш ніж Габріель опиниться у пастці і не зможе ухилятись від ліній.
  • Коли Габріель підійде достатньо близько, титан почне бити лівим кулаком по кризі, утворюючи ударну хвилю. Щоб ухилитись, необхідно підстрибнути.

Тактика Редагувати

Щоб здолати титана, необхідно розбити магічні руни, які його живлять. Для цього необхідно виконати наступну послідовність дій:

  1. Наблизитись до титана.
  2. Ухилятись від ударних хвиль.
  3. Коли титан проб'є кригу кулаком, його рука застрягне. В цей момент необхідно підійти до нього і зачепитись гаком за виступ на передпліччі.
  4. Піднятись до руни і розбити її.
  5. Титан підніме руку і спробує скинути Габріеля долонею. Необхідно перебігти до кисті і зачепитись гаком за кисть правої руки.
  6. Коли титан відведе кулак вбік, необхідно зачепитись гаком за його груди.
  7. Доповзти до правого плеча і розбити руну. Регулярно титан намагатиметься скинути Габріеля долонею, тому необхідно різко відповзати вправо.
  8. Після розбиття руни титан закине голову назад. Необхідно зачепитись гаком за підборіддя і Габріель перелетить на спину.
  9. Дістатись до руни і розбити її. Регулярно титан намагатиметься скинути Габріеля долонею, тому необхідно різко відповзати вліво чи нижче руни.
  10. Біля шиї титана трісне крига і відкриються нові виступи. Необхідно піднятись до шиї і зачепитись гаком за потилицю титана.
  11. Доповзти до правої скроні і розбити руну. Регулярно титан намагатиметься скинути Габріеля долонею, тому необхідно різко відповзати вліво.

Альтернативні варіанти Редагувати

Титан регулярно трясеться та махає руками, щоб скинути Габріеля. Ящо він не втримався, необхідно знову вибратись на нього, однак послідовність дій змінюється, якщо 1 чи більше рунвже знищені. нижче наведені такі варіанти (кожен попередній крок необхідно пройти, якщо знищзена наступна руна):

  1. Якщо 1 руна знищена: титан відразу підніме руку і спробує скинути Габріеля долонею, однак цього разу необхідно бігти до плеча (вправо).
  2. Якщо 2 руни знищені: Габріель зачепится за груди і стрибне на знищену руну. титан відразу смикнеться і закине голову назад.
  3. Якщо 3 руни знищені: необхідно відразу лізти до шиї.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Титан невразливий до дії будь-якої додаткової зброї, окрім Кристалу Тіней (показник вразливості - 2/3 або 1000 одиниць пошкодження).

Після застосування Кристалу для розбиття кожної руни достатньо одного удару.

Цікаві факти Редагувати

  • Руни в титанів на кладовищі розміщені в інших місцях. Імовірно, в кожного титана руни розташовувалися в різних місцях.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар