FANDOM

Цитата.jpg
Воюйте без страху, брати! Господь допоможе увіткнути мечі в серця цих тварин!
— Августин з Вігола, Верховний інквізитор Братства

Клірик Братства Світла - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Захищені всерелині своїх церков і соборів, священослужителі Братства спочатку обмежувались молитвами за шиття своїх братів, які пішли в бій. Однак зростаюча на їхніх кордонах загроза розбудила войовничу природу членів школи, заснованої кардиналом Вольпе в менш рокові часи.

Після декількох років, присвячених вивченню і поклонінню божественному слову, вони здобули прихильність Бога в якості каталізатора власної сили. Через свої скіпетри вони використовують власну віру для заспокоєння нервів союзників, потужного вигнання нечистої сили і навіть виклику запасних військ, які чекають свого покликання.

Зовнішність Редагувати

Священик в лицарських латах з червоним нагрудником, на якому зоббражений золотий хрест. Носить коротку чорну накидку з каптуром, залізну маску і пояс з кришталевими пляшками - імовірно, зі святою водою. Озброєний довгим скіпетром із золотим наконечником, схожим на кадило з двома лезами.

Атаки Редагувати

  • Б'ється скіпетром, наче палицею, розмахуючи ним навколо себе.
  • Випускає синій енергетичний заряд, який вибухає при контакті і випускає невелику ударну хвилю.
  • Випускає потік вогню вперед.
  • Відкриває портал, через який проходять 4 воїни і 1 важкий воїн.
  • Підсилює одного з воїнів, збільшуючи його здоров'я і силу, однак при цьому не рухається і не атакує, що робить його вразливим.
  • Після першого виклику підкріплення зникає і з'являється після загибелі важкого воїна.

Тактика Редагувати

Сам по собі Клірик не є небезпечним ворогом і від його атак легко ухилятись, однак його здатнійсть викликати підкріплення і підсилювати воїнів робить з нього першочергову ціль. Бажано знищити Клірика якомога скоріше, особливо якщо всі викликані ним воїни вбиті, поки він не викликав нове підкріплення.

Коли Клірик підсилює воїна, настає найкращий момент для нанесення пошкоджень.

Під час добивання Дракула кусає Клірика за шию, після чого пробиває серце рукою і робить ривок вперед, розриваючи тіло на шматки.

Репліки Редагувати

Частину реплік клірики говорять на латині.

  • Проходьте через портал, брати. Ми повинні зупинити його.
  • Telum magica! (Чарівна зброя!) - випускає заряд енергії
  • Acesse armas! (Готуйте зброю!) - підсилює ворога
  • Forma insendium! (Форма вогню!) - вогняна атака

Галерея Редагувати

Випадкова вікі