FANDOM

Цитата
Воюйте без страху, брати! Господь допоможе увіткнути мечі в серця цих тварин!
— Августин з Вігола, Верховний інквізитор Братства
Клірик Братства Світла - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Захищені всерелині своїх церков і соборів, священослужителі Братства спочатку обмежувались молитвами за шиття своїх братів, які пішли в бій. Однак зростаюча на їхніх кордонах загроза розбудила войовничу природу членів школи, заснованої кардиналом Вольпе в менш рокові часи.

Після декількох років, присвячених вивченню і поклонінню божественному слову, вони здобули прихильність Бога в якості каталізатора власної сили. Через свої скіпетри вони використовують власну віру для заспокоєння нервів союзників, потужного вигнання нечистої сили і навіть виклику запасних військ, які чекають свого покликання.

Зовнішність Редагувати

Священик в лицарських латах з червоним нагрудником, на якому зоббражений золотий хрест. Носить коротку чорну накидку з каптуром, залізну маску і пояс з кришталевими пляшками зі святою водою. Озброєний довгим скіпетром із золотим наконечником, схожим на кадило з двома лезами.

Атаки Редагувати

Цитата
І це все, на що ти здатний, священику?
— Дракула під час першої зустрічі з кліриком

  • Б'ється скіпетром, наче палицею, розмахуючи ним навколо себе.
  • Кидає пляшку зі святою водою, який вибухає при контакті і випускає невелику ударну хвилю.
  • Випускає потік вогню вперед.
  • Відкриває портал, через який проходять 4 солдати і/або 1 важкий воїн.
  • Підсилює одного з воїнів, збільшуючи його захист і силу, однак при цьому не рухається і не атакує, що робить його вразливим. Воїн і клірик при цьому оточені золотистими потоками енергії.
  • Лікує одного з воїнів і самого себе, однак при цьому не рухається і не атакує, що робить його вразливим. Воїн і клірик при цьому оточені білими потоками енергії.
  • Після першого виклику підкріплення зникає і з'являється після загибелі важкого воїна.

Тактика Редагувати

Сам по собі Клірик не є небезпечним ворогом і від його атак легко ухилятись, однак його здатнійсть викликати підкріплення і підсилювати воїнів робить з нього першочергову ціль. Бажано знищити Клірика якомога скоріше, особливо якщо всі викликані ним воїни вбиті, поки він не викликав нове підкріплення.

Коли Клірик підсилює воїна, настає найкращий момент для нанесення пошкоджень.

Під час добивання Дракула кусає Клірика за шию, після чого пробиває серце рукою і робить ривок вперед, розриваючи тіло на шматки.

Місце зустрічі Редагувати

Клірики зустрічаються на зовнішній території замку Дракули (серед засніжених руїн) після знищення Раїси Волкової.

Репліки Редагувати

Частину реплік клірики говорять на латині.

В бою Редагувати

  • Проходьте через портал, брати. Ми повинні зупинити його.
  • Вірте, брати!
  • Telum magica! (Чарівна зброя!) - кидає пляшку
  • Acesse armas! (Готуйте зброю!) - підсилює ворога
  • Forma insendium! (Форма вогню!) - вогняна атака

В катсцені Редагувати

  • Сirculus Аpertus Еst! (Коло відкрите!) - виклик солдатів
  • Sed Nunquam Rumpens! (Але ніколи не порушував!) - виклик важкого воїна

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Шаблон:Персонажі