FANDOM

Цитата
О, ви знайшли Клейдос! Сьогодні він нечасто зустрічається...
— Чупакабра Дракулі під час першого застосування Клейдоса
Клейдос

Клейдос - реліквія в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Клейдос - вражаюча реліквія забутого часу, коли воїнам, які прагнули визнання, доводилось витримувати запропоновані їм випробування.

Кожен, хто хотів випробувати свої сили на арені Клейдоса, спочатку мав знайти руни, які його довершують. Всього таких рун 16.

За будь-які з чотирьох рун воїн мав право пройти ряд випробувань. Знайти всі руни і завершити всі випробування могли лише обрані.Однак є останнє випробування, наважитися на яке не кожному вистачало духу. Клейдос матиме свою силу, тільки якщо будезачитане давнє закляття, написане на рунах. Проте щось відоме літописцю - істоті, відомій як Чупакабра. Він розмовляє на цій мертвій мові.

Застосування Редагувати

Клейдос знаходиться у жертовнику біля входжу в магазин Чупакабри. Якщо Дракула має хоча б 4 голки (які теж знаходяться у жертовниках, розкиданих по всьому замку та Касльванія-Сіті), він може підійти до дзеркала в магазині, Чупакабра подумки прочитає закляття і дзеркало розіб'ється, відкриваючи прохід на арену Клейдоса.

На арені Дракула повинен вступити в бій з ворогами і виконати 4 випробування. У разі успішного виконання Дракула отримує додаткові очки, у випадку невдачі - може покинути арену, спробувати знову чи обрати інше випробування.

Список випробувань Редагувати

У кожному випадку перше випробування - вбити всіх ворогів, а останнє - виконати попередні 3 випробування за один бій.

Цікаві факти Редагувати

  • Клейдос дуже схожий на голову Кам'яного титана-ідола. Імовірно, цю реліквію створили агартіанці.
  • перехід на арену клейдоса аналогічний переходу між замком і містом, тільки замість Білого Вовка Чупакабра і навколо не чути голоси мешканців замку.