FANDOM

Зомбі (ориг. Zombie) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Зомбі - найпростіші породження володаря некромантів і основна бойова одиниця армії Темного володаря мертвих. Ці оживлені трупи зіткані з різних частин тіла, зібраних воєдино в людиноподібний вигляд, тому нерідко можна побачити зомбі з декількома руками чи головами.

Тіло зомбі дуже слабке і неміцне, тому вони зазвичай атакують великими групами, щоб здолати ворога кількістю.

Зовнішність Редагувати

Невисоке створіння, ззовні схоже на людину з коричневою шкірою. Зомбі дуже худі, під шкірою в різних місцях можна помітити обриси кісток пальців. Замість лівого плеча в зомбі людськйи череп.

Атаки Редагувати

Зомбі можуть виконувати різні ударируками, які, втім, не відрізняються за силою чи швидкістю.

Тактика Редагувати

Зомбі - надзвичайно слабкі вороги, і їхнє знищення не становить проблеми. Зомбі завжди нападають групами по 10 і більше осіб. Для нанесення пошкоджень декільком зомбі одночасно можна використати кругову атаку.

На рівні Вогняний цвинтар зомбі буду йти безкінечно, тому битися з ними немає сенсу. Якщо вони заважають відкрити двері в крематорій чи просто пройти, для миттєвого знищення великої кількості зомбі можна кинути флягу зі святою водою.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate Редагувати

Цитата
Це були старі, жінки та діти, поки не залишилось жодної живої людини. Через деякий час могильні плити почали рухатись. Ні важка дубова труна, ні громіздка могильна плита не завадили мертвим повернутися у світ живих.
— Сувій мертвого лицаря Братства

Цитата
Через падіння я тимчасово втратив свідомість. Коли я прокинувся, страх покинув мене. Я завмер в ступорі не тому, що все тіло боліло, а тому, що знаходився серед гори трупів. Я зміг витягти себе з цього пекла, але деякі трупи вже починали рухатись... Боже, захисти мене!
— Сувій мертвого лицаря Братства

Опис у бестіарії Редагувати

Звичайний зомбі Редагувати

Вкушені, заражені та позбавлені найменших ознак розуму, багато зомбі загубилися в замку у пошуках свіжих мізків. Їхні незграбні атаки та тендітні тіла компенсуються наполегливістю: вони пожирають жертв навіть після розчленування.

Гнилий зомбі Редагувати

Піддані гниттю протягом багатьох років, деякі зомбі стали смертоносними трупами, здатними калічити себе, щоб дістатись до своїх жертв. Їхня тендітна, пожовкла від гною, плоть та крихкі кістки, нездатні підтримувати їх у прямому положенні, становлять неприємну загрозу для тих, хто вважає, що знаходиться у безпеці за будь-яким укриттям.

Зовнішність Редагувати

Дуже худе створіння з блідою шкірою та довгим чорним волоссям, має розірваний живіт і оголені зуби, в деяких місцях помітні укуси. Зомбі носять чорні розірвані штани.

Гнилі зомбі відрізняються від звичайних блідо-зеленою шкірою.

Атаки Редагувати

  • Б'є правою рукою.
  • Відриває голову і кидає її вгору під кутом, як метальний снаряд (тільки звичайні зомбі). ПІсля втрати голови зомбі залишається активним.

Тактика Редагувати

Зомбі - повільні створіння із дуже слабким здоров'ям, тому їхнє знищення не становить проблем на будь-якій складності. Втім, слід пам'ятати, що на високих складностях вони наносять сильні пошкодження.

Удари зомбі легко блокуються, а від кинутої голови можна легко ухилитись.

Гнилі зомбі після отримання достатніх пошкоджень можуть розділитись на дві частини і верхня половина швидко підповзе до персонажа, щоб схопити його за ногу і покусати. Для її знищення можна використати комбінацію атак, "Гільйотину" чи підкинути в повітря і добити у стрибку. Якщо зомбі все-таки схопив, необхідно швидко тиснути клавішу стрибка, після чого персонаж вдкине зомбі і розчавить його голову.

В деяких вузьких проходах у підземеллях замку героя можуть схопити руки зомбі. Якщо наблизитись до місця, де похований зомбі, можна помітити, як сипеться земля. Щоб пройти, треба встигнути перекотитися, інакше зомбі схопить персонажа за шию. Щоб вирватись, необхідно швидко тиснути клавішу стрибка, після чого герой відірве руку по саме плече. Втім, під час наступного переходу героя знову спробують схопити.

Цікаві факти Редагувати

  • В психології під терміном "зомбі" розуміють підконтрольну сторонній людині особу, позбавлену власної свідомості і свободи волі.
  • Некроманти і Титан-Драколіч можуть викликати групи зомбі.

Галерея Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаГігантський павукБородавочникОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар
Вороги Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate
Вороги, які зустрічаються тільки в певних актах
Пролог
Породження Тіней
Акт 1
Летючий падальникНічний сторожНекромантСуккуб
Акт 2
РозбійникВолодар Демонів
Акт 3
Живі обладункиВеликий скелетКатГосподарка СклепуЕлектричний водяник
Вороги, які зустрічаються у двох і більше актах
Водяники
ПуголовокВодяникВодяник-мисливець
Гарпії
ГарпіяВатажок гарпій
Нежить
СкелетЗомбі
Вампіри
Лицар-вампірДракула
Решта
ГаргуйльГорбаньГрупа горбанівМагічна книгаМоторошна маріонеткаПадальникСлабкий перевертнень
Вороги, які не нападають
ПривидВідьма
Примітки
Курсивом виділені босси.