FANDOM

Цитата
Ти спочинеш з вічним миром, якщо ти цього бажаєш. Але спочатку ти повинен допомогти мені зупинити повторне пришестя Сатани. Це я тобі обіцяю, старий друже.
— Зобек Дракулі

Зобек (також відомий як Темний володар некромантів; ориг. Zobek ) - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Один з головних злодіїв серії, босс Castlevania - Lords of Shadow 2.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Зобек Редагувати

Якщо вірити хронікам Братства, Зобек перебуває в рядах воїнів довше за інших. Кількість його героїчних вчинків вражає так само, як і його знання техніки ведення бою. незважаючи на його похилий вік, він все ще володіє потужними бойовими якостями.

Його улюблена зброя - простий довгий меч, яким він майстерно володіє. Всупереч звичаям, йому подобається носити старомодну уніформу Братства Світла, яку він, за його словами, успадкував від свого предка, одного із засновників ордену.

Володар Мертвих Редагувати

Зобек колись був великим воїном і премудрим чарівником, мудрішим за інших. Він був хорошою людиною, яку багато хто любив і поважав. Разом з Корнеллом і Карміллою Зобек заснував орден, до якого належить і Габріель: Братство Світла. Але гординя змусила його шукати більшої влади, щоб боротись зі злом і несправедливістю, які він бачив навколо. Він був одержимим бажанням робити добро і був, врешті-решт, покараний за це.

Коли його дух вознісся на небо в ту рокову ніч, бездушний труп, який залишився після цього, став некромантом, злим віддзеркаленням всього, що він собою уособлював. Володар всіх мерців, він - втілення Смерті, який осягнув темні мистецтва настільки, що ні живий, ні мертвий не може йому протистояти.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Зобек Редагувати

Зобек, разом з Карміллою і Корнеллом, був одним із засновників Братства Світла, який відгукнувся на поклик Господа, залишивши на Землі свою темну сутність. Не зважаючи на абсолютне володіння магією некромантів, Володар Мертвих виявився безсилим проти могутності Сатани,тому його, Зобека, душу відправили в царство мертвих.

Виснажений і принижений, він став невидимкою на цілу епоху, спостерігаючи за царством живих очима численних шпигунів, розширюючи вплив і готуючи своє повернення.

Коли він дізнався, що сила Дракули ослабла і що наближається пришестя Сатани, Зобек знову матеріалізувався на Землі. Він забув про гординю, став грати роль впливового бізнесмена і влився в суспільство. Тепер в нього інший план - досконалий план, який скине двох його найгірших ворогів одного за другим і зробить його, Зобека, володарем всього раз і назавжди.

Смерть Редагувати

Численні твори мистецтва і літератури виліпили істинну суть Зобека як особистості. Проте більше за інших він обожнював Смерть. Легендарний скелетоподібний персонаж, який обриває життя людей, коли вони відіграють свою роль на Землі.

Поки він проживав нескінченні дні у темниці, Володар Смерті відчайдушно намагався знайти нові способи проголошення своєї влади. Докладаючи всі зусилля, щоб зібрати величезну кількість душ, він знайшов спосіб викувати з їхньою допомогою примарну косу з незвичайними властивостями. Ця зброя йому добряче згодиться, коли натиску бурі буде неможливо уникнути.

Біографія Редагувати

Ранні роки Редагувати

Зобек був одним із засновників Братства Світла. Коли його душа вознеслась на небо після проведення ритуалу, темний бік його душі породив наймогутнішого Володаря Тіней - горде, жорстоке і водночас надзвичайно розумне чудовисько. Зобек прагнув знищити Корнелла і Карміллу, щоб отримати їхню силу, однак сам не володів достатньою силою для цього, тому він вивчав темні мистецтва в пошуках більшої сили. У своїх пошуках він дістався самого пекла, набрав послідовників і створив армію нежиті.

На початку 11 століття Зобек прийняв людську подобу і "повторно" вступив у Братство Світла, представивши себе як нащадка одного із засновників ордену. Використовуючи маску Сатани (артефакт, який дозволяє брати під контроль розум людей) він змусив найкращого воїна Братства, Габріеля Бельмонта, вбити власну дружину. Габріель думав, що Марію вбили слуги Володарів Тіней, і вирішив знищити їх, не знаючи, що це був спланований Зобеком хід: одержимий жагою помсти воїн мав знищити інших двох Володарів ТІней, щоб отримати їхню силу і частини маски Бога, яка дає власнику неймовірну силу.

Як лицар він допоміг Габріелю перемогти Крижаного титана, дав йому медальйон магії Світла і допоміг подолати пастки в абатстві Вігола, щоб отримати святу воду. Водночас він знову використав маску Сатани, щоб змусити Габріеля вбити Клавдію і Темного лицаря. Це було необхідно для отримання Рукавиці Тіней.

Після нападу вампірів на Вігол вони розділились і зустрілись вже у Прірві Некромантів після перемоги над Драколічем. Зобек одягнув маску Сатани і прийняв свою істинну подобу[1], після чого розповів про свої плани[2] і вбив Габріеля, направивши темну енергію Рукавиці Тіней проти її власника. Проте радів Зобек недовго: як виявилось, ним таємно керував Сатана. Не зважаючи на свою колосальну могутність, Володар Мерців не мав проти Сатани жодних шансів, і демон спалив Зобека живцем.

Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate Редагувати

Хоча тіло Зобека було знищене, його душа залишилась у світі живих. Він не міг протистояти Дракулі, який зайняв місце Володарів Тіней, тому "заліг на дно" і спостерігав за світом через своїх слуг-некромантів.

В 1103 році Зобек послав некроманта в замок Дракули, щоб той викрав Бойовий Хрест Тревора. Некромант вихопив зброю прямо з рук Саймона Бельмонта і вступив з ним в бій. Саймон зміг знищити мага і забрати зброю свого батька. Невідомо, навіщо Бойовий Хрест був потрібен Зобеку.

В період між 1047 і 1546 роками Зобек знайшов уламки Бойового Хреста Габріеля і відновив його.

В 1945 році Зобек матеріалізувався, щоб знайти зниклого Дракулу. Він дізнався, що Служителі Сатани готують повернення свого володаря на Землю, тому вирішив знайти єдиного, хто може перемогти Сатану, оскільки сам Зобек недостатньо могутній для цього. Він прийняв вигляд бізнесмена і оселився в Касльванія-Сіті - місті, яке Сатана обрав місцем свого повернення.

В 2057 році Зобек знайшов Дракулу і допоміг йому відновитись після 500-річної "сплячки": викрав сім'ю з трьох людей, щоб Дракула випив їхню кров. Володар Мерців запропонував Дракулі те, чого він прагнув понад усе - остаточну смерть (яку може нанести лише Бойовий Хрест Габріеля), якщо той знищить Служителів, перш ніж вони виконають пришестя Сатани. Так Зобек прагнув позбутися від обох своїх ворогів, після чого він зміг би, використовуючи всю свою могутність, завоювати Землю.

Зобек допоміг йому вистежити Служителів і двічі посилав свого помічника на допомогу Дракулі, однак коли настав час знищити останнього Служителя, Зобек дізнався, що все це було спільним планом Дракули і Алукарда з метою порятунку людства, кінцевим результатом якого має бути знищення Сатани і Зобека. В гніві Зобек телепортувався в каплицю поклоніння Сатані, прихопивши з собою Бойовий Хрест, щоб покінчити з Дракулою і його сином. Він прийняв форму Смерті з косою і напав на Принца Темряви, однак його сили не вистачило, щоб здолати Дракулу: коли виснажений Зобек в людській подобі кинувся на Дракулу з Хрестом, той пронизав його мечем, заморозив і розірвав на шматки, тим самим врятувавши людство від одного з його найнебезпечніших ворогів.

Особистість Редагувати

На відміну від інших Володарів Тіней, Зобек дуже спокійний, терплячий і ввічливий. Він може роками чекати, поки його вороги ослабнуть, щоб нанести удар. У той же час Зобек надзвичайно підступний, жорстокий і абсолютно байдужий до чужих страждань.

Здібності Редагувати

  • Досконало володіє некромантією, левітацією, телепатією і телекінезом.
  • Може приймати різноманітну подобу.
  • Майстерно володіє мечем.
  • Дуже високий інтелект.
  • Має глибокі знання темних мистецтв та історії.

Репліки Редагувати

В бою Редагувати

  • Я знищу мерзенний рід Бельмонтів!
  • Я завдам тобі найсильнішого болю!
  • Я буду насолоджуватись твоєю смертю, зраднику!
  • Я знищу твоє тіло і зумушу твою душу підкоритись!
  • Я змушу твою душу служити мені!
  • Ти ніколи не був рівним мені!
  • Твоя душа стане перед мною на коліна!
  • Твої зусилля жалюгідні!
  • Ця істота, яку ти називаєш сином, вирушить за тобою у смерті!

Виклик слуг Редагувати

  • Прислуго, нехай розпочнеться бенкет!
  • Прийдіть, мої діти. Прийдіть поїсти.
  • Візьміть його плоть - я візьму його душу.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Кліше "Шанований позитивний персонаж насправді злодій"
  2. Кліше "Злодій без причини розкриває головному герою свої плани".
Персонажі Castlevania - Lords of Shadow
Люди Габріель БельмонтМарія БельмонтКлавдіяВінсент Дорін
Володарі Тіней КорнеллКарміллаЗобек
Вампіри Лейтенант БраунерЛаураКомандувач Олрокс
Демони СатанаЗабутий
Інші Баба-ЯгаПанВорона-відьма Малфа
Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль