FANDOM

Цитата
Ти спочинеш з вічним миром, якщо ти цього бажаєш. Але спочатку ти повинен допомогти мені зупинити повторне пришестя Сатани. Це я тобі обіцяю, старий друже.
— Зобек Дракулі

Зобек (також відомий як Темний володар некромантів) - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Один з головних злодіїв серії, босс Castlevania - Lords of Shadow 2.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Зобек Редагувати

Якщо вірити хронікам Братства, Зобек перебуває в рядах воїнів довше за інших. Кількість його героїчних вчинків вражає так само, як і його знання техніки ведення бою. незважаючи на його похилий вік, він все ще володіє потужними бойовими якостями.

Його улюблена зброя - простий довгий меч, яким він майстерно володіє. Всупереч звичаям, йому подобається носити старомодну уніформу Братства Світла, яку віе, за його словами, успадкував від свого предка, одного із засновників ордену.

Володар Мертвих Редагувати

Зобек колись був великим воїном і премудрим чарівником, мудрішим за інших. Він був хорошою людиною, яку багато хто любив і поважав. Разом з Корнеллом і Карміллою Зобек заснував орден, до якого належить і Габріель: Братство Світла. Але гординя змусила його шукати більшої влади, щоб боротись зі злом і несправедливістю, які він бачив навколо. Він був одержимим бажанням робити добро і був, врешті-решт, покараний за це.

Коли його дух вознісся на небо в ту рокову ніч, бездушний труп, який залишився після цього, став некромантом, злим віддзеркаленням всього, що він собою уособлював. Володар всіх мерців, він - втілення Смерті, який осягнув темні мистецтва настільки, що ні живий, ні мертвий не може йому протистояти.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Зобек Редагувати

Зобек, разом з Карміллою і Корнеллом, був одним із засновників Братства Світла, який відгукнувся на поклик Господа, залишивши на Землі свою темну сутність. Не зважаючи на абсолютне володіння магією некромантів, Володар Мертвих виявився безсилим проти могутності Сатани,тому його, Зобека, душу відправили в царство мертвих.

Виснажений і принижений, він став невидимкою на цілу епоху, спостерігаючи за царством живих очима численних шпигунів, розширюючи вплив і готуючи своє повернення.

Коли він дізнався, що сила Дракули ослабла і що наближається пришестя Сатани, Зобек знову матеріалізувався на Землі. Він забув про гординю, став грати роль впливового бізнесмена і влився в суспільство. Тепер в нього інший план - досконалий план, який скине двох його найгірших ворогів одного за другим і зробить його, Зобека, володарем всього раз і назавжди.

Смерть Редагувати

Численні твори мистецтва і літератури виліпили істинну суть Зобека як особистості. Проте більше за інших він обожнював Смерть. Легендарний скелетоподібний персонаж, який обриває життя людей, коли вони відіграють свою роль на Землі.

Поки він проживав нескінченні дні у темниці, Володар Смерті відчайдушно намагався знайти нові способи проголошення своєї влади. Докладаючи всі зусилля, щоб зібрати величезну кількість душ, він знайшов спосіб викувати з їхньою допомогою примарну косу з незвичайними властивостями. Ця зброя йому добряче згодиться, коли натиску бурі буде неможливо уникнути.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати