FANDOM

Цитата
У придворного кухаря є той самий ключ, який мені потрібен. Чорт забирай, як гидко він виглядає. В ме6не таке відчуття, що він підгодовує вурдалаків. Мені треба отримати ключ, але як? Я повинен виманити його, або ж проникнути в його кухню, дее він готує свої жахливі страви. Нелегке завдання, та й виглядає він грізно, тому не впевнений, що в мене вистачить сили його здолати...
— Лицар Братства Світла

Злий м'ясник - босс в Castlevania - Lords of Shadow.

Цей монстр невідомого походження якимось чином став "офіційним кухарем" вампірів. Темна володарка використовує Злого м'ясника, щоб той годував вурдалаків, варгів та інших істот, які мешкають в околицях замку.

Як зброю М'ясник використовує гігантський ніж для м'яса. Він не дуже хороший боєць, але небезпечний, коли йому до рук потрапляє кухонне начиння. Однак, через свої розміри, йому потрібно регулярно "підзаправлятись", щоб підтримувати себе у тонусі.

Зовнішність Редагувати

Велетенський пузатий монстр, вдвічі вищий за людину. Не має верхньої губи та носа, має оголені нерівні зуби. Носить коричневі штани і пояс, на якому висять ножі, гаки, шматки м'яса і в'язка сосисок. На животі М'ясника - саморобний "бронежилет", зроблений зі шматків великого казана. На руках - захисні браслети з шипами. М'ясник озброєний довжелезним тесаком.

Історія Редагувати

Габріель зустрів цього монстра в трапезній залі вампірського замку, коли той годував вурдалаків шматками людських тіл. Щоб пройти далі, Габріелю потрібен був ключ М'ясника. Він виманив вурдалаків з їхніх схованок - поклав шматок людятини з казана на золоту миску і вдарив у дзвін, щоб відкрились люки - і пройшов по переходах на кухню.

М'ясник кинувся на Габріеля і намагався його вбити, використовуючи свій велетенський тесак і кухонне начиння. Коли М'ясник отримав багато ударів лицаря, він випив зілля, яке зробили його невразливим, однак Габріель зумів перехитрити монстра. Він вдарив Бойовим хрестом по казану, який М'ясник надягнув на голову, чим оглушив чудовисько, і намагався вихопити тесак, зачепивши його гаком. М'ясник опирався, коли Габріель раптово відпустив Хрест і тесак, розколовши казан, пробив М'яснику череп. Габріель вихопив тесак і двома ударами (в ишию і голову) добив М'ясника, забрав його ключ і продовжив шлях до Королеви вампірів.

Атаки Редагувати

  • Наносить удар тесаком збоку.
  • Б'є по землі, випускаючи "вогняний стов вперед. Від цієї атаки необхідно ухилятись вбік.
  • Б'є по землі, викликаючи ударну хвилю.Щоб ухилитись, трабі підскочити вгору.
  • Хапає зі стіни ніж і метає в Габріеля.
  • Хапає глиняну пляшку з невідомою речовиною, бере її в рот і тричі "дихає вогнем".

Окрім атак, М'ясник також може лікуватись. Для цього він хапає підвішений на стіні шматок м'яса з кісткою і їсть. Після "перекусу" М'ясник кидає в Габріеля обгризанеу кістку, яка, втім, не наносить пошкоджень.

Тактика Редагувати

Злий м'ясник - повільний, але живучий босс. Щоб ефективно боротись з ним, необхідно постійно ухилятись і не дати загнати себе в кут, оскільки обійти широке черево М'ясника досить складно.

Коли монстр йде за черговим кухонним начинням, бажано інтенсивно його атаквати, поки він "не пручається". Особливо це важливо, коли М'ясник лікується м'ясом.

Коли М'ясник "дихає вогнем", треба триматись подалі і атакувати його додатковою зброєю, в першу чергу - флягами зі святою водою. Якщо ж додаткова зброя закінчилась, бажано просто почекати завершення атаки.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі