FANDOM

Цитата
Ти більше не наш господар!
— Збезчещений вампір Дракулі
Збезчещений вампір - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Після смерті Дракули від рук перших Бельмонтів, лицарі-вампіри втратили з ним духовний зв'язок і збожеволіли, ставши жертвами власних збочень. Вони відмовились від благородного походження і насолоджувались м'ясом шкідників, проявляючи звірячу натуру, якою славились у минулому. Нарешті, з появою Принца, вони повернулись, щоб знову стати перед ним на коліна. Вони відірвали свої крила, як покарання за власне виродження, і викували жахливу зброю для розширення своїх вампірських здібностей.

Урочиста клятва захищати замок від непроханих гостей навіки стала їхньою єдиною метою. І лише проклята кров Дракули може їм завадити.

Зовнішність Редагувати

Високий худий вампір з блідою шкірою, одягнений у обладунки: броньовані чоботи, чорні штани, рукавиці і броню на плечах. Вампіри мають на голові 2 відростки з іклами по боках щелепи та нарости, схожі на роги. Зі спини стирчать обрубки крил. Вони озброєні довгими мечами без гарди з широкими лезами, деякі вампіри носять масивні чорні щити.

Атаки Редагувати

  • Наносить рубаючий удар.
  • Виконує комбінацію з трьох ударів. Третій удар не можна блокувати.
  • Під вампіром з'являється калюжа крові і він проовалюється крізь землю, після чого виникає за спиною Дракули.
  • Робить ривок вперед, наносячи колючий удар. Цю атаку не можна блокувати.
  • Висмоктує життя з Дракули на відстані.
  • Блокує удари щитом (якщо він є).

Також вампір може відстрибувати вбік, ухиляючись від ударів Дракули.

Тактика Редагувати

Збезчещені вампіри - це, по суті, підсилений варіант солдатів Братства. Їхні атаки наносять середні пошкодження, однак вони досить живучі та швидкі. Необхідно постійно ухилятись і блокувати удари, зосереджувати атаку на одному з вампірів і, таким чином, знищувати їх один за одним. Групу вампірів можна заморозити крижаним туманом і добивати беззахисних ворогів кривавим батогом, в першу чергу - вампірів зі щитами (якщо такі є і якщо запас магії Хаосу вичерпався). Щити також можна розбити Кігтями чи Бомбами Хаосу. Окрім цього, Бомби дозволяють безпечно знищувати вампірів на відстані.

Під час добивання Дракула кусає вампіра за шию, після чого хапає, перекидає через себе і розбиває його об землю. Від вампіра залишиться тільки "мокре місце" (калюжа крові).

Цікаві факти Редагувати

  • В Книзі Подорожнього є зображення, на якому важкий воїн Братства однією рукою відкидає збезчещеного вампіра.

Галерея Редагувати

Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення