FANDOM

Дитинча ворони-відьми Малфи - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Ці напівлюди, напівптахи є нащадками ворони-відьми Малфи. Дитинчата відьми можуть дихати вогнем, але надзвичайно ніжні і часто помирають у палаючому вибусі. при цьому, як і більшість магічно викликаних сутностей, вони недовговічні й помирають власною смертю через декілька днів після свого "народження".

Зовнішність Редагувати

Невисоке голе людиноподібне створіння з пташиним дзьобом, крилами і лапами. Його обличчя нагадує голий пташиний череп.

Атаки Редагувати

  • Б'є задніми лапами.
  • Підстрибує і робить ривок вперед. Цю атаку не можна заблокувати.

Окрім цього, дитинчата можуть підстрибувати і ухилятись від атак вбік, а також ставити блок, прикриваючись крилами, який розбивається кількома ударами.

Тактика Редагувати

Дитинчата народжуються з яєць, які ворона-відьма кидає в Габріеля. Всього може бути до трьох дитинчат за атаку.

Дитинчата досить швидкі та живучі і становлять високу загрозу для Габріеля, якщо в нього мало здоров'я. Найкращий вихід - використовувати божественний щит і атаки, які дозволяють швидко знищити їх. В крайньому випадку можна застосувати Кристал Тіней чи фляги зі святою водою.

Якщо в дитинчати залишається мало здоров'я, він стає оглушеним і його можна добити: Габріель схопить дитинча за дзьоб і скрутить йому шию. Якщо не встигнути добити, дитинча відновить до половини здоров'я.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Імунітет Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар