FANDOM

Гігантський павук — ворог в Castlevania: Lords of Shadow.

Опис Редагувати

Ці чудовиська - найбільший з відомих видів павукоподібних і вони набагато агресивніші, ніж різновиди звичайного розміру. Гігантських павуків можна зустріти практично в будь-якій місцевості, але вони надають перевагу темним вологим місцям - таким, як старі ліси або гроти. Як і їх менші побратими, гігантські павуки можуть плести липку павутину, яку використовують як пастку для жертви, перш ніж з'їсти її. їхня павутина настільки міцна, що може використовуватися в якості міцної мотузки.

В останні роки чисельність гігантських павуків сильно зменшилась через втручання людей в їхнє середовище існування.

Зовнішність Редагувати

Величезний павук, тіло якого за розміром близьке до тіла варга. Павук має лапи оливкового кольору, блідо-рожеве тіло, червоні очі та ікла.

Місце зустрічі Редагувати

Гігантські павуки зустрічаються в печерах під уїнами Агарти та в садах-лабіринтах вампірського замку.

Атаки Редагувати

  • Б'є передніми лапами. Ця атака може отруїти Габріеля.
  • Стрибає на Габріеля.
  • Плюється згустками павутини. Якщо влучить - прикує Габріеля до місця. Щоб вирватись, необхідно натискати вказану клавішу.

Тактика Редагувати

Гігантські павуки - неповороткі, але живучі створіння. Щоб швидко з ними впоратись, можна використати срібні чи вибухові кинджали і магію Тіней. Якщо магії і кинджалів немає, необхідно ухилятись від атак павука і бити його, поки той не розвернувся для нової атаки.

Отруту павука можна нейтралізувати магією Світла.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

  • Срібні кинджали - 1/3.
  • Вибухові кинджали - 1/3.
  • Кристали Тіней - 3/3.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї - 1/3.
  • Феї світла - 1/3.
  • Свята вода - 2/3.
  • Божественний щит - 1/3.

Павук як їздова тварина Редагувати

Коли Габріель отримав шипований ланцюг для Бойового Хреста, оглушеного павука можна осідлати. В деяких місцях необхідно використати павутину, щоб ввирвати закриті двері чи створити місток.

Щоб вирвати двері, необхідно вистрілити павутиною в них і натискати вказану кнопку, поки павук не вирвав їх.

Щоб спорудити місток, необхідно вистрілити павутиною на краю прірви і павук прикріпить її.

Павука можна використати в бою: він наносить потужні пошкодження своїми лапами або валить ворогів на землю стрибком.

Цікаві факти Редагувати

  • В гігантських павуків 6 очей, а не 8, як у звичайних павуків.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертеньКорнелл
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникСмертоносна іграшкаКомандувач ОлроксКарміллаПородження Левіафана
Нежить Зобека Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Демони ГремлінСатанаЗабутий
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьмиМандрагораСрібний лицар