FANDOM

Цитата
Я бачив що ти там ховаєшся. Зараз ти здохнеш, порушнику!
— Голгофіанець

Голгофіанський охоронець або просто Голгофіанець (ориг. Golgoth Guard) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Вирощених і вихованих в лабораторіях голгофіанців можна вважати ланкою, яка об'єднує людину і машину в еволюційному ланцюзі. Їхні клоновані тіла були піддан генетичній трансформації, яка дозволяє набагато швидше розвиватись і переважати розміром звичайну людину.

Щоправда, є одне "але": за рівнем інтелекту вони значно відстали в розвитку. Якби не вбудовані в мозок команди і вставлені емоції, вони були б, наче діти. Сенс їхнього життя - захищати корпорацію "Біоквімек", і для цієї мети військова організація оснастила їх непробивними обладунками і велетенським гранатометом.

Зовнішність Редагувати

Лисий велетень, закований у червону броню. На обличчі носить дихальну маску. Озброєний масивним гранатометом або, рідше, шестиствольним кулеметом.

Атаки Редагувати

  • Стріляє потужними гранатами, здатними вбити посністю здорового Дракулу за 1-2 постріли (залежить від максимального рівня здоров'я та складності гри) або довгою чергою з кулемета.
  • Якщо Дракула вселяється в щура і підійде разом зі зграєю гризунів надто близько, Голгофіанець почне чавити щурів ногами.

Тактика Редагувати

Цитата
Я відчуваю присутність Голгофіанського охоронця. Він занадто сильний для тебе. Ховайся!
— Зобек Дракулі під час його першої зустрічі з Голгофіанцем

У відкритому бою Голгофіанця неможливо здолати. Зустріч з ними вимагає обережності і тихого проходження.

Основний метод пройти повз Голгофіанця - відволікти його за допомогою Рою кажанів. Це дозволяє непомітно пройти під самим носом здоровенного клона. Якщо Голгофіанців двоє чи більше, один з них підійде до оточеного кажанами товариша і допомагатиме йому прогнати кажанів. Тим часом Дракула може непомітно прослизнути повз них. Слід пам'ятати, що Дракула не може взяти під контроль оточеного кажанами Голгофіанця, а якщо він візьме під контроль того, що допомагає відігнати кажанів - його колега миттєво відкриє вогонь по захопленому товаришеві і вб'є його, а разом з ним - і Дракулу.

Іноді необхідно взяти Голгофіанця під контроль, щоб відкрити двері за допомогою сканера сітківки ока. Втім, час обмежений, оскільки кров Дракули повільно вбиває їх.

Форма туману малоефективна проти Голгофіанців: здатність припиняє свою дію до того, як Голгофіанець заспокоїться і припинить перевірку місцевості. Також туман не дозволяє непомітно проскочити, оскуільки Дракула надто повільно ружається у цій формі.

На поїзді корпорації "Біоквімек" Голгофіанці з кулеметами прострілюють наскрізь стіни вагонів, коли помітять дракулу, який намагається сховатись від них, лізучи по даху чи стіні вагону. Необхідно максимально швидко покинути зону обстрілу.

Репліки Редагувати

Голгофіанці розмовляють енохіанською мовою.

  • Я бачив, що ти там сховався порушнику! Зараз ти здохнеш!
  • Порушник!
  • Ти нікуди те підеш!
  • Побачимося в пеклі!
  • Фу, гидкі створіння!
  • Ти не зможеш ховатися там вічно!
  • Куди це ти зібрався, порушнику?
  • Кляті тварюки! Я зневажаю цей світ!
  • Припини, дурню! Це всього лише кажани!

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо взяти під контроль Голгофіанця у штаб-квартирі Неграла, то після його смерті з ліфта вийде новий.
  • Назва ворога походить від назви пагорба, на якому розп'яли Ісуса Христа.

Галерея Редагувати

Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення