FANDOM

Цитата
Я бачив що ти там ховаєшся. Зараз ти здохнеш, порушнику!
— Голгофіанець

Голгофіанський охоронець (або просто Голгофіанець) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Вирощених і вихованих в лабораторіях голгофіанців можна вважати ланкою, яка об'єднує людину і машину в еволюційному ланцюзі. Їхні клоновані тіла були піддан генетичній трансформації, яка дозволяє набагато швидше розвиватись і переважати розміром звичайну людину.

Щоправда, є одне "але": за рівнем інтелекту вони значно відстали в розвитку. Якби не вбудовані в мозок команди і вставлені емоції, вони були б, наче діти. Сенс їхнього життя - захищати корпорацію "Біоквімек", і для цієї мети військова організація оснастила їх непробивними обладунками і велетенським гранатометом.

Зовнішність Редагувати

Лисий велетень, закований у червону броню. На обличчі носить дихальну маску. Озброєний масивним гранатометом або, рідше, шестиствольним кулеметом.

Атаки Редагувати

  • Стріляє потужними гранатами, здатними вбити посністю здорового Дракулу за 2-4 постріли (заледить від максимального рівня здоров'я) або довгою чергою з кулемета.
  • Якщо Дракула вселяється в щура і підійде разом зі зграєю гризунів надто близько, Голгофіанець почне чавити щурів ногами.

Тактика Редагувати

Цитата
Я відчуваю присутність Голгофіанського охоронця. Він занадто сильний для тебе. Ховайся!
— Зобек Дракулі під час його першої зустрічі з Голгофіанцем

У відкритому бою Голгофіанця неможливо здолати. Зустріч з ними вимагає обережності і тихого проходження.

Основний метод пройти повз Голгофіанця - відволікти його за допомогою Рою кажанів. Це дозволяє непомітно пройти під самим носом здоровенного клона. Якщо Голгофіанців двоє чи більше, один з них підійде до оточеного кажанами товариша і допомагатиме йому прогнати кажанів. Тим часом Дракула може непомітно прослизнути повз них. Слід пам'ятати, що Дракула не може взяти під контроль оточеного кажанами Голгофіанця, а якщо він візьме під контроль того, що допомагає відігнати кажанів - його колега миттєво відкриє вогонь по захопленому товаришаві і вб'є його, а разом з ним - і Дракулу.

Іноді необхідно взяти Голгофіанця під контроль, щоб відкрити двері за допомогою сканера сітківки ока. Втім, час обмежений, оскільки кров Дракули повільно вбиває їх.

Форма туману малоефективна проти Голгофіанців: здатність припиняє свою дію до того, як Голгофіанець заспокоїться і припинить перевірку місцевості. Також туман не дозволяє непомітно проскочити, оскуільки Дракула надто повільно ружається у цій формі.

На поїзді корпорації "Біоквімек" Голгофіанці з кулеметами прострілюють наскрізь стіни вагонів, коли помітять дракулу, який намагається сховатись від них, лізучи по даху чи стіні вагону. Необхідно максимально швидко покинути зону обстрілу.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо взяти під контроль Голгофіанця у штаб-квартирі Неграла, то після його смерті з ліфта вийде новий.

Випадкова вікі