FANDOM

Цитата
Побач величний лик Сатани! Це початок всезагального втішення. Очі його - ясний шлях до зірок.
— Гвідо Шандор

Гвідо Шандор - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Поки людство процвітало, годоване обіцянками продажних лідерів, і жило надією на те, шо сліпий бог забере їх на небо після смерті, кількість послідовників церкви Сатани непомірно зростало. Основна причина - третій Служитель Сатани, Гвідо Шандор, лжесвященик, який при світлі дня промовляє зі своїх гнилих вуст Слово Боже, а з настанням темряви тішить вірян диявольськими обіцянками спасіння. Його проповіді спрямовані на грішників, боягущів та честолюбців, готових заплатити будь-які гроші, щоб натомість отримати настанову в кінці життя. Підкоривши волю людей, він тим самим укріпив владу Сатани на Землі і переконав нових банкірів, політиків і журналістів, що решта людства впаде рано чи пізно.

Біографія Редагувати

Гвідо Шандор - священик, який насправді був Служителем Сатани. Він зміг розширити вплив Служителів шляхом релігійних проповідей і брехливих обіцянок кращого життя, яке може забезпечити лише Сатана.

Шандор мав забезпечити пришестя Сатани на Землю. В каплиці поклоніння Сатані він зв'язався зі своїм батьком і отримав інструкції, де провести ритуал: в старому соборі, який був схованкою Дракули. Шандор виконав ритуал і Сатана прийшов на Землю. Однак за Служителем слідкували Дракула і Алукард. Сатана побачив їх, розгнівався, оскільки йому не повідомили про те, що Дракула живий, і вбив Шандора.

Зовнішність Редагувати

Невисокий повний чоловік, одягнений у червону рясу з каптуром. На шиї Шандор носить золотий ланцюг з хрестом. У нього немає волосся, шкіра вкрита алергічними плямами, виразками та прищами, а зуби загострені.

Характер Редагувати

Особистість Шандора майже не розкрита. З опису в Книзі Подорожнього можна зробити висновок, що він був дуже хитрим і вмів переконувати людей.

Здібності Редагувати

Зобек і Алукард сказали, що Шандор найсилніший зі Служителів і нічого не боїться. Якою силою він володів - невідомо: Шандор не продемонстрував своїх здібностей на очах Дракули, окрім телепортації та здатності спілкуватись із Сатаною. Шандор мав демонічну форму, проте, як і Неграл Месламсті, не застосував її. Судячи з поширення влади сатаністів над людьми, він також був чудовим оратором.

Також імовірно, що під силою Шандора Зобек мав на увазі не магічні здібності, а його релігійну владу.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль