FANDOM

Цитата.jpg
Озираючись в минуле, я розумію, що нікому насправді не підвладна власна доля. Ми наче листя на вітрі, керовані його напрямком.
— Габріель

Габріель Бельмонт (він же Дракула) - головний герой Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Також головний злодій Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Габріель Бельмонт, є членом лицарського ордену - Братство Світла. Мета лицарів ордена - захист людей від надприродних істот і сил зла. Габріель озброєний потужним зброєю - Бойовий Хрест . Але пізніше по ходу сюжету він набуває і нову зброю. Габріель так само володіє Магією Світла і Магією Тіней.

За сюжетом дружину Габріеля - Марію вбили представники сил Темряви. Над світом нависла загроза знищення від протиборчої Сторони - Лордів Тіні. Братством Світла було вирішено відправити Габріеля Бельмонта на небезпечне і безповоротне завдання. Його метою стало знищення всіх Лордів Тіні, але насправді все зовсім не так просто. По ходу подій Габріель зіткнеться з безліччю чудовиськ і породжень Тіней. З кожним загиблим Лордом Тіней, Габріель знаходить силу переможеного ним ворога. По ходу сюжету з'ясовується, що Лорди Тіні самі колись були членами Братства Світла. Вони розповідають Габріелю всі ті речі, які Братство Світла утаило від нього. З кожним супротивником Габріель розуміє, що єдиною реальною метою для нього стає не порятунок світу, а повернення загиблої дружини. По ходу сюжету Габріель сильно змінюється. Стаючи все більш жорстоким і безжальним. Так само Габріелю допомагають деякі персонажі. Пан - Зберігач Озера Забуття, який так само поступово розповідає йому про справжню мету місії Габріеля. Зобек - Лицар Ордена Світла, який так само не раз допоможе Габріелю в його мандрах, Лору - Вампіра із зовнішністю маленької дівчинки. Баба Яга та інші.

Біографія Редагувати

Ще немовлям він був знайдений покинутим біля дверей одного з монастирів Братства світла. Невідомо, ким були його справжні батьки. Дехто підозрює, що він був небажаною дитиною одного з багатих землевласників, скоріше за всез сім'ї Кронквістів, але підтвердження цьому так і не знайшлись. В ордені хлопчика назвали на честь архангела Гавриїла і виростили як свого.Надзвичайно розвинена дитина, він виявився неймовірно здібним, і вкрай швидко освоїв бойові мистецтва. Габріель взяв прізвище Бельмонт через свою пристрасть до гір та їхніх вершин. Схильний до поганого душевного стану та різких перепадів настрою, Габріель був сильно вражений смертю своєї коханої Марії. Він вирушив на пошуки за проханням старійшин Братства, сповнений прагнення помсти.

Сюжет Редагувати

Початок пошуків Редагувати

Габріель вирушив до Озера Забуття, щоб викликати душу своєї дружини з раю. Після випробування охоронця Озера, Пана, та битви з Крижаним Титаном, Габріель дізнався, що існує могутній артефакт - Маска Бога, який дозволяє воскрешати мертвих. Три частини цього артефакту знаходяться у Володарів Тіней - могутніх чудовиськ, які вже багато століть становлять загрозу для людства. Габріель вирішив знайти їх і знищити, щоб повернути свою кохану та врятувати людство від загибелі.

Руїни Агарти Редагувати

Габріель прибув у древнє місто Агарту, яка багато століть тому знищив Темний Володар Перевертнів. Відбиваючись від постійних атак перевертнів, гоблінів та інших ворогів, він зустрів Клавдію - німу сироту і останню представницю раси агартіанців, яку охороняв Темний лицар-голем. За допомогою телепатії Клавдія прочитала спогади Габріеля і погодилась допомогти знищити Володаря Перевертнів.

Габріель002.png

Для початку Габріель знищив Кам'яного титана-ідола, щоб його не підкорили Володарі ТІней. Після бою він заснув і йому наснився сон, що він вбив Клавдію. Сон виявився реальністю і Темний лицар напав на Габріеля. Після тривалого бою Габріель переміг лицаря і забрав його Рукавицю Тіней - могутній артефакт, який дозволяє бити з неймовірною силою. З допомогою рукавиці Габріель здолав перешкоди.

Фінал Редагувати

У фіналі історії Габріель, пройшовши довгий шлях, зібравши сили всіх Лордів Тіні і знайшовши Маску Бога дізнається, що був весь цей час пішаком Зобека, який є некромантією. Але Зобек сам виявляється обманута Сатаною. В останньому епізоді Габріель б'ється з Сатаною і перемагає його. Його головна мета виконана, Лорди Тіні мертві, Сатана переможений, Душі загиблих тепер можуть знайти спокій на небі.

У фінальному ролику Габріель зустрічає Марію, вона каже, що незважаючи на всі зусилля Габріеля, не може з ним залишитися, але виправдовує всі його діяння. кажучи, що Габріель хороша людина, одягнувши Маску Бога Габріель цілує Марію, після чого та йде. Габріель приречено падає на коліна, так закінчується сюжет основної компанії Lords of Shadow.

Зовнішність Редагувати

Високий чоловік віком приблизно 30 років, з блакитними очима і довгим коричневим волоссям, на обличчі має щетину. Одягнений у форму лицаря Братства світла.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі