FANDOM

Цитата
Озираючись в минуле, я розумію, що нікому насправді не підвладна власна доля. Ми наче листя на вітрі, керовані його напрямком.
— Габріель

Габріель Бельмонт (він же Дракула) - головний герой Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Також головний злодій Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Castlevania - Lords of Shadow Редагувати

Габріель Бельмонт, є членом лицарського ордену - Братство Світла. Мета лицарів ордену - захист людей від надприродних істот і сил зла. Габріель озброєний потужною зброєю - Бойовий Хрест . Але пізніше по ходу сюжету він отримує і нову зброю. Габріель так само володіє Магією Світла і Магією Тіней.

Ще немовлям він був знайдений покинутим біля дверей одного з монастирів Братства світла. Невідомо, ким були його справжні батьки. Дехто підозрює, що він був небажаною дитиною одного з багатих землевласників, скоріше за все з сім'ї Кронквістів, але підтвердження цьому так і не знайшлись. В ордені хлопчика назвали на честь архангела Гавриїла і виростили як свого. Як надзвичайно розвинена дитина, він виявився неймовірно здібним, і вкрай швидко освоїв бойові мистецтва. Габріель взяв прізвище Бельмонт через свою пристрасть до гір та їхніх вершин. Схильний до поганого душевного стану та різких перепадів настрою, Габріель був сильно вражений смертю своєї коханої Марії. Він вирушив на пошуки за проханням старійшин Братства, сповнений прагнення помсти.

Сюжет Редагувати

Початок пошуків Редагувати

Габріель вирушив до Озера Забуття, щоб викликати душу своєї дружини з раю. Після випробування охоронця Озера, Пана, та битви з Крижаним Титаном, Габріель дізнався, що існує могутній артефакт - Маска Бога, який дозволяє воскрешати мертвих. Три частини цього артефакту знаходяться у Володарів Тіней - могутніх чудовиськ, які вже багато століть становлять загрозу для людства. Габріель вирішив знайти їх і знищити, щоб повернути свою кохану та врятувати людство від загибелі.

Руїни Агарти Редагувати

Габріель прибув у древнє місто Агарту, яка багато століть тому знищив Темний Володар Перевертнів. Відбиваючись від постійних атак перевертнів, гоблінів та інших ворогів, він зустрів Клавдію - німу сироту і останню представницю раси агартіанців, яку охороняв Темний лицар-голем. За допомогою телепатії Клавдія прочитала спогади Габріеля і погодилась допомогти знищити Володаря Перевертнів.

Габріель002

Для початку Габріель знищив Кам'яного титана-ідола, щоб його не підкорили Володарі Тіней. Після бою він заснув і йому наснився сон, що він вбив Клавдію. Сон виявився реальністю і Темний лицар напав на Габріеля. Після тривалого бою Габріель переміг лицаря і забрав його Рукавицю Тіней - могутній артефакт, який дозволяє бити з неймовірною силою.

З допомогою рукавиці Габріель здолав перешкоди і дістався до Володаря Перевертнів - Корнелла. Той розповів йому історію Братства Світла. Як виявилось, після ритуалу, який засновники Братства провели, щоб вознестись на небо як ангелам і ефективніше боротись зі злом, в їхніх тілах залишились темні частини їхніх душ і породили Володарів Тіней. Габріелю важко було в це повірити. Тоді Корнелл сказав: якщо він загине, то загине і його "брат" на небесах. Відповідно, якщо Габріель знищить Володарів Тіней - одночасно він уб'є святих засновників ордену. Втім, Габріель був сповнений рішучості покласти край злочинам Володарів, а Корнелл не збирався "жертвувати собою для загального блага". В хзоді напруженого двобою Габріель зумів здолати Корнелла, навіть коли той прийняв надзвичайно могутню звірячу форму. Після бою з'явився привид Марії. Вона сказала, що слід забрати частину Маски Бога, поки джерело Божої сили не згасло. Таким чином, Габріель отримав частину маски і могутню реліквію Корнелла - Чоботи-скороходи.

Гірська фортеця Редагувати

Після бою до Габріеля з'явився Пан в образі орла і переправив його на своїй спині до покинутої гірської фортеці, щоб той знищив відьму, яка живе в найбільшій вежі. Габріель здолав огра, який поселився у фортеці, проник у вежу та знищив відьму, після чого Пан переніс його далі - в землі вампірів.

Село Вігол Редагувати

Вампірський замок Редагувати

Кістяний ліс Редагувати

Землі некромантів Редагувати

Фінал Редагувати

У фіналі історії Габріель, пройшовши довгий шлях, зібравши сили всіх Лордів Тіні і знайшовши Маску Бога дізнається, що був весь цей час пішаком Зобека, який є некромантією. Але Зобек сам виявляється обманутим Сатаною. В останньому епізоді Габріель б'ється з Сатаною і перемагає його. Його головна мета виконана, Лорди Тіні мертві, Сатана переможений, Душі загиблих тепер можуть знайти спокій на небі.

У фінальному ролику Габріель зустрічає Марію, вона каже, що незважаючи на всі зусилля Габріеля, не може з ним залишитися, але виправдовує всі його діяння. кажучи, що Габріель хороша людина, одягнувши Маску Бога Габріель цілує Марію, після чого та йде. Габріель приречено падає на коліна, так закінчується сюжет основної компанії Lords of Shadow.

Зовнішність Редагувати

Високий чоловік віком приблизно 30 років, з блакитними очима і довгим коричневим волоссям, на обличчі має щетину. Одягнений у форму лицаря Братства світла.

Castlevania - Lords of Shadow 2 Редагувати

Цитата
Ось чому сила вашого Бога не може знищити мене... Тому, що я - Його Обраний!
— Дракула Паладіну

Ні його нащадки Бельмонти, ні численна армія Братства Світла ні на крок не наблизилась, щоб вбити його. Він - Дракула, Дракон; безсмертна істота, навічно прив'язана до замку, проклята душа якої ув'язнена в тілі вампіра.

З початку часів нестерпна жага помсти керувала ним на шляху люті та руйнувань, шляху вічних страждань і відчаю, шляху, з якого він би із задоволенням зійшов.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі