FANDOM

Цитата
Озираючись в минуле, я розумію, що нікому насправді не підвладна власна доля. Ми наче листя на вітрі, керовані його напрямком.
— Габріель

Габріель Бельмонт, він же Дракула (ориг. Gabriel Belmont/Dracula) - головний герой Castlevania - Lords of Shadow і Castlevania - Lords of Shadow 2. Також головний злодій Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate.

Габріель Бельмонт, є членом лицарського ордену - Братство Світла. Мета лицарів ордену - захист людей від надприродних істот і сил зла. Габріель озброєний потужною зброєю - Бойовий Хрест . Але пізніше по ходу сюжету він отримує і нову зброю. Габріель так само володіє Магією Світла і Магією Тіней.

Ще немовлям він був знайдений покинутим біля дверей одного з монастирів Братства світла. Невідомо, ким були його справжні батьки. Дехто підозрює, що він був небажаною дитиною одного з багатих землевласників, скоріше за все з сім'ї Кронквістів, але підтвердження цьому так і не знайшлись. В ордені хлопчика назвали на честь архангела Гавриїла і виростили як свого. Як надзвичайно розвинена дитина, він виявився неймовірно здібним, і вкрай швидко освоїв бойові мистецтва. Габріель взяв прізвище Бельмонт через свою пристрасть до гір та їхніх вершин. Схильний до поганого душевного стану та різких перепадів настрою, Габріель був сильно вражений смертю своєї коханої Марії. Він вирушив на пошуки за проханням старійшин Братства, сповнений прагнення помсти.

Сюжет Редагувати

Початок пошуків Редагувати

Габріель вирушив до Озера Забуття, щоб викликати душу своєї дружини з раю. Після випробування охоронця Озера, Пана, та битви з Крижаним Титаном, Габріель дізнався, що існує могутній артефакт - Маска Бога, який дозволяє воскрешати мертвих. Три частини цього артефакту знаходяться у Володарів Тіней - могутніх чудовиськ, які вже багато століть становлять загрозу для людства. Габріель вирішив знайти їх і знищити, щоб повернути свою кохану та врятувати людство від загибелі.

Руїни Агарти Редагувати

Габріель прибув у древнє місто Агарту, яка багато століть тому знищив Темний Володар Перевертнів. Відбиваючись від постійних атак перевертнів, гоблінів та інших ворогів, він зустрів Клавдію - німу сироту і останню представницю раси агартіанців, яку охороняв Темний лицар-голем. За допомогою телепатії Клавдія прочитала спогади Габріеля і погодилась допомогти знищити Володаря Перевертнів.

Габріель002

Для початку Габріель знищив Кам'яного титана-ідола, щоб його не підкорили Володарі Тіней. Після бою він заснув і йому наснився сон, що він вбив Клавдію. Сон виявився реальністю і Темний лицар напав на Габріеля. Після тривалого бою Габріель переміг лицаря і забрав його Рукавицю Тіней - могутній артефакт, який дозволяє бити з неймовірною силою.

З допомогою рукавиці Габріель здолав перешкоди і дістався до Володаря Перевертнів - Корнелла. Той розповів йому історію Братства Світла. Як виявилось, після ритуалу, який засновники Братства провели, щоб вознестись на небо як ангелам і ефективніше боротись зі злом, в їхніх тілах залишились темні частини їхніх душ і породили Володарів Тіней. Габріелю важко було в це повірити. Тоді Корнелл сказав: якщо він загине, то загине і його "брат" на небесах. Відповідно, якщо Габріель знищить Володарів Тіней - одночасно він уб'є святих засновників ордену. Втім, Габріель був сповнений рішучості покласти край злочинам Володарів, а Корнелл не збирався "жертвувати собою для загального блага". В хзоді напруженого двобою Габріель зумів здолати Корнелла, навіть коли той прийняв надзвичайно могутню звірячу форму. Після бою з'явився привид Марії. Вона сказала, що слід забрати частину Маски Бога, поки джерело Божої сили не згасло. Таким чином, Габріель отримав частину маски і могутню реліквію Корнелла - Чоботи-скороходи.

Гірська фортеця Редагувати

Після бою до Габріеля з'явився Пан в образі орла і переправив його на своїй спині до покинутої гірської фортеці, щоб той знищив відьму, яка живе в найбільшій вежі. Габріель здолав огра, який поселився у фортеці, проник у вежу та знищив відьму, після чого Пан переніс його далі - в землі вампірів.

Село Вігол Редагувати

Габріель прибув у Вігол - єдиний населений пункт в землях вампірів. На місцевому кладовищі він зустрів Зобека. Той сказав, що в абатстві Вігола знаходиться могутня реліквія, яка може виділяти світло, здатне спопеляти вампірів. Однак реліквію тримає в себе абат, отець Вінсент Дорін, який збожеволів і став одержимим власною безпекою, тому поставив на території абатства численні пастки.

Габріель і Зобек закрили нори, з яких на кладовище вилазили вурдалаки, і забрали із склепа останню модифікацію для Бойового Хреста, після чого проникли в катакомби абатства. Разом їм вдалось пройти через численні пастки і воїнів-вампірів, які наповнили абатство, та дістатись до кімнати Доріна. Вони забрали реліквію, а доріна вбили воїни-вампіри, яких вже ніщо не могло стримати.

На виході з абатства лицарів зустрів сільський хлопчик. Він сказав, що на село напали вампіри. Зобек залишився з хлопчиком, а Габріель вирушив у село. Він зміг прогнати воїнів-вампірів і переміг їхнього командира, лейтенанта Браунера. Після бою один із вдячних селян погодився провести Габріеля до входу в каналізацію вампірського замку.

Вампірський замок Редагувати

Кістяний ліс Редагувати

Землі некромантів Редагувати

Фінал Редагувати

У фіналі історії Габріель, пройшовши довгий шлях, зібравши сили всіх Лордів Тіні і знайшовши Маску Бога дізнається, що був весь цей час пішаком Зобека, який є некромантією. Але Зобек сам виявляється обманутим Сатаною. В останньому епізоді Габріель б'ється з Сатаною і перемагає його. Його головна мета виконана, Лорди Тіні мертві, Сатана переможений, Душі загиблих тепер можуть знайти спокій на небі.

У фінальному ролику Габріель зустрічає Марію, вона каже, що незважаючи на всі зусилля Габріеля, не може з ним залишитися, але виправдовує всі його діяння. кажучи, що Габріель хороша людина, одягнувши Маску Бога Габріель цілує Марію, після чого та йде. Габріель приречено падає на коліна, так закінчується сюжет основної компанії Lords of Shadow.

Цитата
Ось чому сила вашого Бога не може знищити мене... Тому, що я - Його Обранець!
— Дракула Паладіну

Ні його нащадки Бельмонти, ні численна армія Братства Світла ні на крок не наблизилась, щоб вбити його. Він - Дракула, Дракон; безсмертна істота, навічно прив'язана до замку, проклята душа якої ув'язнена в тілі вампіра.

З початку часів нестерпна жага помсти керувала ним на шляху люті та руйнувань, шляху вічних страждань і відчаю, шляху, з якого він би із задоволенням зійшов.

Зовнішність Редагувати

Високий чоловік віком приблизно 30 років, з блакитними очима і довгим коричневим волоссям, на обличчі має щетину. Одягнений у форму лицаря Братства світла.

Здібності Редагувати

Цитата
Моя сила безмежна. Лише дурень кине мені виклик.
— Дракула

  • Величезна фізична сила. Навіть будучи людиною, Дракула відрізнявся чудовою фізичною підготовкою, а після перетворення на вампіра його сила зросла настільки, що він може одним ударом відкинути величезного демона чи рукою пробити людину наскрізь.
  • Високий інтелект. Дракула чудово вміє розгадувати складні головоломки чи розробляти плани, як найкраще позбутись своїх ворогів.
  • Володіння різноманітною зброєю.
  • Володіння магією Порожнечі та хаосу.
  • Матеріалізація. Дракула може миттєво викликати меч Порожнечі в бою чи змусити його зникнути, або ж відновити пошкоджений одяг.
  • Вампіризм. Дракула володіє широким спектром вампірських здібностей:
    • Серце Дракули
    • Форма Туману
    • Демонічні крила
    • Телепортація на короткі відстані.
    • Одержимість.
    • Контроль над тваринами
    • Безсмертя.
    • Невразливіть до падіння з будь-якої висоти.
    • Використання крові як зброї - батога чи метальних ножів.
    • Дуже швидка реакція.
  • Незнищенність. Дракулу майже неможливо вбити. Загибель лише змусить його зникнути на певний час, після чого він невідомим способом відродиться. Єдина зброя, яка може остаточно знищити Принца темряви - його власний Бойовий хрест.
  • Невразливість до святих реліквій. Як колишній воїн Братства Світла і Божий Обранець, Дракула не отримує мінімальні пошкодженні від святих реліквій - якщо вони не застововуються із магією, протилежною магії, яку на той момент використовує Дракула. Наприклад, підсилена магією Світла свята вода наносить йому сильні пошкодження, якщо Дракула активував Кігті Хаосу.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow
Люди Габріель БельмонтМарія БельмонтКлавдіяВінсент Дорін
Володарі Тіней КорнеллКарміллаЗобек
Вампіри Лейтенант БраунерЛаураКомандувач Олрокс
Демони СатанаЗабутий
Інші Баба-ЯгаПанВорона-відьма Малфа
Вороги Castlevania - Lords of Shadow - Mirror of Fate
Вороги, які зустрічаються тільки в певних актах
Пролог
Породження Тіней
Акт 1
Летючий падальникНічний сторожНекромантСуккуб
Акт 2
РозбійникВолодар Демонів
Акт 3
Живі обладункиВеликий скелетКатГосподарка СклепуЕлектричний водяник
Вороги, які зустрічаються у двох і більше актах
Водяники
ПуголовокВодяникВодяник-мисливець
Гарпії
ГарпіяВатажок гарпій
Нежить
СкелетЗомбі
Вампіри
Лицар-вампірДракула
Решта
ГаргуйльГорбаньГрупа горбанівМагічна книгаМоторошна маріонеткаПадальникСлабкий перевертнень
Вороги, які не нападають
ПривидВідьма
Примітки
Курсивом виділені босси.
Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль