FANDOM

Вінсент Дорін - персонаж в Castlevania - Lords of Shadow.

Біографія в Книзі Подорожнього Редагувати

Абатство в селі Вігол завжди було місцем спокою та роздумів. Ченці, які його населяли, були відомі як великі писарі, а їх майстерно виконані манускрипти зробили абатство місцем паломництва.

Теперішній абат, отець Дорін, був ерудованим вченим, який присвятив себе вивченню старих текстів, які зберігаються у великій бібліотеці абатства. Віддалившись від всіх, він вивчав давні тексти і пророчі сувої роками, практично осліпнувши і зійшовши з розуму.

Коли прийшли вампіри, він виявив святу реліквію, сховану глибоко в бібліотеці. Вона тримала злі створіння на відстані. щоб зберегти святі писання і самого себе, він прогнав усіх з абатства й ізолював себе від людей, покинув їх напризволяще і позбавив захисту древньої реліквії.

Біографія Редагувати

Отець Дорін колись був доброю людиною, яка допомагала іншим, однак роки заглиблення в старовинні тексти і відсторонення від інших пошкодили розум абата.

Коли з'явились вампіри, охоплений страхом Дорін змусив ченців побудувати смертельні пастки у всьому абатстві, після чого прогнав всіх людей і зачиничвся у абатстві, використовуючи могутню реліквію, знайдену ним у бібіліотеці абатства - сльози святих, які дозволяють освятити будь-яку воду, для власного захисту. Остаточно збожеволівши від страху, Дорін навіть використовував чорну магію для захисту від чужинців.

Присутність реліквії відганяла вампірів, однак жителі місцевого села залишились без захисту. Як наслідок, з вини абата загинуло багато невинних селян і лицарів Братства світла, які намагались дістатись до реліквії і були вбиті пастками.

В 1047 році в абатство проникли Габріель і Зобек. Вони потребували реліквії, щоб ефективніше боротись з вампірами в замку й дістатись до їхньої володарки. Воїни змогли подолати смертельні пастки і чудовиськ на шляху до вежі, в якій жив Дорін, й забрали в абата реліквію, а його самого залишили помирати як покарання за те, що покинув людей напризволяще і позбавив їх захисту реліквії. Майже відразу, як вони покинули вежу абатства, туди проникли воїни-вампіри і вбили абата.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow
Люди Габріель БельмонтМарія БельмонтКлавдіяВінсент Дорін
Володарі Тіней КорнеллКарміллаЗобек
Вампіри Лейтенант БраунерЛаураКомандувач Олрокс
Демони СатанаЗабутий
Інші Баба-ЯгаПанВорона-відьма Малфа