FANDOM

Віктор Бельмонт - персонаж і босс в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Описв Книзі Подорожнього Редагувати

Віктор Редагувати

Цитата
Я Віктор. Віктор Бельмонт. Командир Братства Світла. Захисник людства і останній з мого уславленого роду.
— Віктор Дракулі

Після знищення Дракулою Братства Світла уцілілі послідовники зібрались, щоб знайти нового провідника: останнього нащадка Саймона Бельмонта. протягом наступного століття Бельмонти керували Братством, очікуючи повернення Принца Темряви. Зараз провідником братства є Віктор Бельмонт, останній з видатного роду.

Свій пост він заслужив, проявивши доблесть і честь, а також тим, що повність присвятив своє життя порятунку людських життів. В його руках знаходяться святі реліквії, які були у Габріеля під час битви з Володарями Тіней, і зібрані ним протягом нескінченних пошуків на руїнах замку. Сьогодні доля людства буде залежати від найважчого рішення, яке коли-небуть приймав цей содат Господа?

Чи зможе він поступитись своїми переконаннями і упередженням в ім'я людства?

Людина в каптурі Редагувати

Цитата
Будь обережним! до тебе наближається величезна сила!
— Зобек Дракулі

Невідомий, який приховує обличчя і обережно пересувається вулицями міста, не потрапляючи на очі силам Темряви.

Зобек помітив потужне джерело сили, яке виходить з нього. Сили, яка відрізняється від тої, якою володіють служителі Сатани, але при цьому зовсім не чужої... Хто він? Звідки виходить ця енергія? Чим він займається в цьому місті? Скоро він знайде відповідь на всі питання.