FANDOM

Цитата
Я Віктор. Віктор Бельмонт. Командир Братства Світла. Захисник людства і останній з мого уславленого роду.
— Віктор Дракулі

Віктор Бельмонт - персонаж і босс в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Біографія Редагувати

Віктор разом з іншими членами Братства Світла прибув у Касльванія-Сіті, щоб врятувати якомога більше мешканців міста від демонічної чуми. Вони сховали вцілілих людей в печерах під містом.

На вулицях міста Віктор зустрів Дракулу, однак йому довелось втікати від демонів на чолі з Аваддоном. Дракула зміг здолати Аваддона і наздогнав Віктора в старому соборі. Віктор зміг заблокувати вампірські здібності Дракули за допомогою магічних символів, однак в розпалі бою пробив підлогу собору і вони провалились в печери - за межі дії символів. З усією своєю майстерністю та озброєнням Віктор не зміг перемогти Дракулу: зі своїми силами Принц Темряви зміг здолати Віктора і демона, викликаного ним за допомогою Кристалу Тіней. Дракула збирався добити Віктора, однак побачив групу вцілілих людей і відпустив його. Віктор розповів Дракулі, хто він і навіщо Братство прибуло до міста. Дракула віддав йому вакцину від чуми і Віктор запропонував свою допомогу в пошуку Служителів Сатани.

Дракула і Віктор вибрались на поверхню, де їх зустрів Алукард. На них напала група одержимих на чолі з рогатим демоном. Після перемоги над всіма ворогами Віктор наказав обом сховатись і почав молитися: щоб виманити Служителів, він викликав спалах божественної енергії - начебто Братство викликало Служителів на бій. Другий Служитель відреагував майже миттєво: у формі чорного туману вселився в статую Правосуддя і вбив Віктора, пронизавши його живіт гігантським мечем.

Віктор Редагувати

Після знищення Дракулою Братства Світла уцілілі послідовники зібрались, щоб знайти нового провідника: останнього нащадка Саймона Бельмонта. протягом наступного століття Бельмонти керували Братством, очікуючи повернення Принца Темряви. Зараз провідником братства є Віктор Бельмонт, останній з видатного роду.

Свій пост він заслужив, проявивши доблесть і честь, а також тим, що повність присвятив своє життя порятунку людських життів. В його руках знаходяться святі реліквії, які були у Габріеля під час битви з Володарями Тіней, і зібрані ним протягом нескінченних пошуків на руїнах замку. Сьогодні доля людства буде залежати від найважчого рішення, яке коли-небуть приймав цей содат Господа?

Чи зможе він поступитись своїми переконаннями і упередженням в ім'я людства?

Людина в каптурі Редагувати

Цитата
Будь обережним! до тебе наближається величезна сила!
— Зобек Дракулі

Невідомий, який приховує обличчя і обережно пересувається вулицями міста, не потрапляючи на очі силам Темряви.

Зобек помітив потужне джерело сили, яке виходить з нього. Сили, яка відрізняється від тої, якою володіють служителі Сатани, але при цьому зовсім не чужої... Хто він? Звідки виходить ця енергія? Чим він займається в цьому місті? Скоро він знайде відповідь на всі питання.

Зовнішність Редагувати

Високий блакитноокий брюнет з короткою бородою і м'язистими руками, одягнений у білу футболку, шкіряні штани і старомодну зелену куртку з відірваними рукавами, схожу на куртку Тревора Бельмонта. У Віктора відсутнє праве око (на обличіі є шрам) та ліва рука - замість неї він носить протез, вкритий частинами з лицарського обладунку, який закінчується Рукавицею Тіней. Також Віктор носить Чоботи-скороходи, а його руки і груди вкриті татуюваннями.

Атаки Редагувати

  • Робить 2 кругових атаки Бойовим Хрестом. Щоб ухилитись, необхідно підстрибнути.
  • Виконує комбінацію з трьох атак, кожна з яких випускає вперед вогняну лінію.
  • Виконує атаку "Пила": ланцюг Хреста рухається по колу і наносить високі пошкодження. При цьому Віктор стає дуже вразливим для атак Дракули.
  • Кидає флягу зі святою водою, яка наносить невисокі пошкодження і утворює навколо Віктора божественний щит. Він не блокує удари, однак сильно зменшує пошкодження, які наносить Дракула.
  • Метає срібний кинджал.
  • Випускає 2 хвилі енергії: внизу і вгорі. щоб ухилитися, необхідно спочатку підстрибнути, а потім зробити ривок.
  • Б'є Рукавицею Тіней по землі, випускаючи навколо кільце вогню. Щоб ухилитись, необхідно підстрибнути.

Окрім атак, Віктор може блокувати атаки, як і сам Дракула.

Тактика Редагувати

Атаки Віктора сильні, однак від них досить просто ухилятись.

Бій з Віктором ділиться на 4 фази

Перша фаза Редагувати

Бій відбувається в старому храмі. Магічні символи заблокували здібності Принца Темряви - зі зброї доступні лише Кривавий батіг та Кинджали Тіней, тому необхідно постійно ухилятись. Після втарти 25% життя Віктор проламає кулаком підлогу храму і вони проваляться в печери під містом.

Друга фаза Редагувати

Віктор відновив здоров'я, однак за межами дії магічних символів Дракула може застосувати весь арсенал зброї. Спочатку бажано ослабити Віктора Бомбами Хаосу, після чого ухилятись від його атак чи заморожвати крижаним туманом і атакувати збоку.

Третя фаза Редагувати

Віктор кинув на землю магічний камінь, який розколовся на 8 інших каменів. При цьому осколки значно збільшились - як і сам Віктор (до розмірів Аваддона). У цій фазі Віктор став невразливим і атакує лише Рукавицею Тіней. Необхідно розбити усі 8 каменів (на кожен наступний треба більше ударів, ніж на попередній).

Четверта фаза Редагувати

Віктор зменшився до нормального розміру і використав Кристал Тіней. Щоб здолати демона Кристалу, необхідно просто двічі натиснути будь-яку клавішу в потрібний момент - і Дракула знищить демона, після чого оглушить Віктора.

Репліки Редагувати

Босс Редагувати

  • Темрява огортає твою душу.
  • Твої згубні сили тут не діють.
  • Я не дозволю тобі пройти.
  • Який же ти мерзенний?
  • Це не може бути! Це не ти!
  • Ти не пройдеш!
  • Я не провалю свою місію!
  • Нехай світло моїх предків освітлює мене!
  • Де інші провалилися, я переможу!
  • Я не здамся, поки не здолаю тебе!
  • Гори, створіння Тіней!
  • Срібло пронизає твою плоть!

Союзник Редагувати

  • Поверніться до пекла, злі істоти!
  • Твої гріхи закінчуються тут!
  • Відійдіть в Ім'я Світла!
  • Коли я піду хоча б навіть долиною смертної темряви, то не буду боятися! (Псалом 22:4)
  • Ох... дай мені силу, Боже!

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАваддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль
Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАваддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення