FANDOM

Цитата.jpg
Під час експериментів над приматами була відкрита хаотична мутація тканини. Стабілізувавши її, ми приступимо до дослідів на людях.
— Вольфґанґ Ґергард, дослідницький відділ "Біоквімек"

Вчений корпорації "Біоквімек" - ворог в Castlevania - Lords of Shadow 2.

Клонування, біозброя, генетична мутація і прориви в біомеханіці - ось лише деякі з великих досягнень сучасної епохи. Для їх втілення в життя вчені "Біоквімек" кинули виклик самому Богові, гордовито і зарозуміло видозмінюючи його творіння.

Коли на кон поставлено успіх наукових пошуків, заони природи та етичні принципи для них - ніщо. Однак те, що вони відкрили насправді - це життя рабства і страждань під п'ятою Сатани.

Каятись пізно. Тепер, коли світ летить у безодню, людство заплатить за свою відповідальність.

Зовнішність Редагувати

Вчений в захисному костюмі білого (найчастіше), зеленого чи жовтого кольору. На грудях зображений логотим корпорації "Біоквімек". Деякі вчені носять захисні окуляри чи маски.

Тактика Редагувати

Вчені з'являються тричі за гру і не атакують Дракулу.

Вперше вчені з'являються в комплексі "Біоквімек". Після того, як Дракула в тілі щура вивів з ладу електричний щиток, перекусивши дроти, Голгофіанський охоронець викликав вченого-техніка для ремонту. Дракула відволік Голгофіанця за допомогою Рою кажанів і взяв під контроль тіло вченого, після проник в лабораторію, де інші вчені на чолі з Раїсою Волковою готувались випустити мутагенний газ, який згодом перетворив більшість жителів Касльванія-Сіті на одержимих. Раїса відчула телепатичний контакт Зобека з Дракулою і розбила ємності з газом. Вчені в приміщенні мутували і стали одержимими, після чого Дракулі довелось вбити їх.

Друга зустріч з вченими відбулась в поїзді "Біоквімек". В більшості вагонів Дракула в тілі щура непомітно проходив повз вчених. У вагоні з демоном чудовисько напало на вчених. при чцому вони не пручаються - лише показують здивування від раптової появи Дракули та благають про пощаду, якщо Дракула чи демон нападуть на них. Вбивати вчених необов'язково, однак їхня смерть наповнює шкалу концентрації і дає Сфери Крові.

Третя і остання зустріч з вченими відбулась в медпункті у покинутій психлікарні. Дракулі довелось відволікти Голгофіванця, який охороняв вхід у медпункт, і взяти під контроль чергового вченого, який йшов отримати дозу ліків від демонічної чуми. Коли вчений збирався вколоти своєму колезі дозу, Дракула вихопив шприц у нього з рук, покинув тіло його колеги і вбив вченого, випивши його кров.

Цікаві факти Редагувати

  • Згадуване в цитаті з Книги Подорожнього ім'я, Вольфґанґ Ґергард - посилання на нацистського лікаря Йозефа Менгеле, військового злочинця, який проводив експерименти над людьми у таборі смерті Аушвіц. Переховуючись від правосуддя у Південній америці, Менгеле використовував різноманітні псевдоніми, серед яких - Вольфґанґ Ґергард.

Випадкова вікі