FANDOM

Вурдалак (або Гуль) - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Незважаючи на загальну думку, вурдалаки не є нежиттю. Насправді їхніми предками були люди, але дієта з трупів і гнилого м'яса перетворила їх на жахливих монстрів, які блукають по цвинтарях і могильниках.

Вурдалаки зазвичай живуть під землею, але часом вилазять назовні в пошуках їстівного. Блювота вурдалака надзвичайно отруйна, але може бути нейтралізована магією Світла.

Зовнішність Редагувати

Невисоке людиноподібне створіння, яке пересувається на всіх чотирьох кінцівках. Колір шкіри може бути оливковим чи блідо-рожевим, на тілі повністю відсутнє волосся. Нижня щелепа роздвоєна, на пальцях - довгі кігті.

Місце проживання Редагувати

Вурдалаки мешкають на території вампірського замку та на кладовищі села Вігол.

Атаки Редагувати

  • Удар правою лапою.
  • Вурдалак може підійти до трупа іншого вурдалака і з'їсти трішки його м'яса, після чого отримує здатність блювати. Блювота вурдалака отруйна, однак її дія з часом проходить - або миттєво нейтралізується магією Світла. Блювотного вурдалака можна впізнати за зеленуватим димом, який з нього йде.

Тактика Редагувати

Вурдалаки - швидкі, але дуже слабкі вороги, і боротьба з ними не становить для Габріеля проблем. Вони завжди атакують групами, і найкращим засобом проти них є фляги зі святою водою.

Для Лаури вурдалаки становлять значно більшу загрозу, оскільки боротьба з ними відбувається в досить тісних приміщеннях. Найкращий спосіб - прийняти форму Туману і відійти подалі, після чого використати заряджену атаку блискавками. Лаура володіє імунутетом до отруйної дії блювоти і може самолікуватись, п'єючи кров вурдалаків, однак при цьому монстр починає темніти і необхідно відпустити його, після чого - добити. Якщо Лаура не відпустить вурдалака - він вибухне.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Цікаві факти Редагувати

Галерея Редагувати