FANDOM

Воїн-вампір - ворог в Castlevania - Lords of Shadow.

Вампірами можуть стати різноманітні істоти, сама по собі церемонія перетворення вимагає обміну кров'ю між носієм і майбутнім вампіром. Однак вампіризм повинен бути прийнятим перетворюваним, тому він залишається долею лише розумних істот.

Нижчі вампіри зазвичай приймають вигляд кажана. Протягом століть, коли вони стануть могутнішими, вампіри стають більш схожими на людей і отримують здатність перетворюватися з тваринної форми в людську. зазвичай можна оцінити силу вампіра за його зовнішнім виглядом, і ті вампіри, які виглядають точно наче люди, зазвичай дуже сильні і надзвичайно небезпечні. Ці ж вампіри-воїни, схоже, перетворені нещодавно і не можуть приховати того, що є нижчими істотами, підконтрольними волі володарки вампірів.

Зовнішність Редагувати

Невисока худорлява істота з лисою головою, довгими вухами і обличчям, схожим на морду кажана. На спині воїна-вампіра - великі крила і пара відростків, які закінчуються довгим кігтем, пальці рук та ніг також мають кігті. носить пов'язку на стегнах і ремені на литках і передпліччях, озброєний парою ножів з двома лезами, схожими на кастети.

Місце зустрічі Редагувати

Воїни-вампіри мешкають у вампірському замку, також їх можна зустріти у катакомбах абатства Вігола та під час нападу на село.

Атаки Редагувати

  • Б'є ножем.
  • Б'є ножем зі стрибка. Цю атаку не можна заблокувати.
  • Кидається на Габріеля і намагається вкусити. Необхідно тиснути вказану кнопку, після чого Габріель схопить вампіра за потилицю і ліву руку й декілька разів вдарить обличчям об землю. Після цього з вампіра випадають нейтральні стихійні сфери.

Тактика Редагувати

Воїни-вампіри не надто живучі і сильні, проте завжди діють групами, тому становлять значну загрозу. Найкращим засобом проти них є фляги зі святою водою. Для знищення вампірів достатньо двох фляг: перша оглушить їх, а друга - доб'є. Оглушеного вампіра Габріель може добити ударом кілка в серце.

Якщо святої води немає, необхідно ухилятись від атак вампірів та виконувати комбінації потужних ударів, які дозволяють швидко впоратись із вампірами.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброя (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Імунітет Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

Цікаві факти Редагувати

  • В холлі вампірського замку вампіри отримують сильні пошкодження від сонячного світла: їхні тіла починають чорніти, а здоров'я поступово зменшується.
  • Кармілла може викликати воїнів-вампірів з будь-якого куточка вампірського замку. Під час першої фази бою вона може випадково вбити вампіра, якщо той потрапить під її блискавки.
  • Коли Габріель повернувся в замок, воїни-вампіри більше не траплялись на його шляху. Можливо, вони покинули замок після загибелі Кармілли.

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

Перевертні Слабкий перевертеньВеликий варгВаргСильний перевертень
Мешканці замку Майстер мечаВурдалакВоїн-вампірЛейтенант БраунерВоїн-скелетЖиві обладункиЗлий м'ясникКомандувач ОлроксКармілла
Нежить Безголовий землекопПовзучий трупПовзуча трунаЗомбіЖнецьМогильникНекромантТитан-Драколіч
Решта ҐоблінНаядаОгрЧупакабраДитинча відьми