FANDOM

Цитата
Я - кров, яка тече по твої венах... Я - темна тінь, яка холодить серця людей... Я - твій гнів, твоя ненависть і твоя помста... Я - твоя доля!
— Внутрішній Дракула "Зовнішньому"

Внутрішній Дракула - босс в Castlevania - Lords of Shadow 2.

З приходом першої ночі, вампірське прокляття зіпсувало серця породжень темряви, спокушаючи і сковуючи їхню волю. Темна кров, яка процвітала протягом декількох поколінь, досі тече венами Принца Темряви, наповнюючи кожну його дію гнівом і ненасивтю. Немає нічгого сильнішого за цей вплив, окрім любові Дракули до свого сина. Це останнє світле почуття, яке керує ним; останній світоч надії в цьому світі, який спрямовує його. Захищати його - це повстати проти своєї природи, проти свого темного єства. За це єство Габріель зненавидів Бога.

Показавши своє істинне обличчя, темна кров зіткнулась зі своїм господарем у безпрецедентній боротьбі, яка вирішить його долю та долю його сім'ї.

Зовнішність Редагувати

Живе втілення вампірської природи Дракули: маса кісток і м'язів з довгими непропроційними передініми кінцівками, ліва лапа більша за праву і закінчується коротким щупальцем. На спині Внутрішній Дракула мав крила. Всередині його грудей схована голова на довгому тулубі без рук. Голова схожа на голову "зовнішнього" Дракули, але має білі очі без зіниць, закривавлений рот і довге волосся, 4 пасма якого утворюють щупальці.

Атаки Редагувати

Тіло Редагувати

Blood Monster icon
  • Виконує комбінацію з трьох рукаючих ударів лівою рукою. Удари не можна блокувати.
  • Якщо підійти впритул, випускає з себе криваві шипи.
  • Вганяє в землю щупальце, яке "вистрибує" під Дракулою і захоплює його (аналогічно атаці хвостом у Абаддона). Щоб вирватись, необхідно натискати вказану клавішу чи прийняти форму Туману. Траєкторію руху щупальця можна визначити по прилях на крові, яка вкриває підлогу.
  • Робить подвійний стрибок на місці, під час приземлення вларяє лівою лапою по землі, викликаючи ударну хвилю. Щоб ухилитися, необхідно підстрибнути. Після втрати крил не може використовувати цю атаку.
  • Наносить рубаючий удар лівою лапою. Цю атаку не можна блокувати.
  • Б'є правою лапою.
  • Б'є по землі лівою лапою, викликаючи потік крові вперед. Щоб ухилитися, необхідно відстрибнути вбік чи зробити ривок.
  • Блює кров'ю, відкидаючи Дракулу від себе.

Голова Редагувати

Inner Drac Icon
  • Основна атака: починає всмоктувати кров перед собою. Якщо в "зону висмоктування" потрапить дракула, він буде отримувати пошкодження, рухатиметься значно повільніше і не зможе підстрибнути, а Внутрішній Дракула відновлюватиме здоров'я голови. Атака не діє, якщо Дракула підстрибнув. Якщо ж він прийняв форму туману, Внутрішній Дракула всмокче його в себе і, відповідно, миттєво знищить.
  • Якщо Дракула підстрибнув і знаходиться дуже близько, б'є щупальцями.
  • Якщо Дракула підстрибнув і знаходиться дуже близько, блює потоком крові.

Тактика Редагувати

Внутрішній дракула - дуже живучий босс. Коли його тіло втрачає все здоров'я, воно падає на спину, а з грудей вилазить голова. Коли голова отримає втратить 20% життя, вона знову сховається, а тіло доведеться знищувати спочатку. Голова - основна частина, яку потрібно перемогти.

Найкращим засобом проти голови будуть Бомби Хаосу. Необхідно відійти подалі, після чого виконати подвійний стрибок і закидати бомбами голову. Слід пам'ятати, що в ближньому бою атакувати голову можна лише у повітрі після виконання подвійного стрибка.

Проти тіла бажано використовувати морозний туман і годинник Столаса, який дозволяє швидко нанести високі пошкодження. Оскільки майже всі атаки тіла неможливо блокувати, необхідно постійно ухилятись. Коли тіло втратить 80% життя, Дракула вирве крила і отримає нову здатність - Демонічні крила.

При повторному проходженні (або якщо гравець наперед знає проходження гри) бажано не відразу слідкувати за Віктором на Площу Правосуддя, а вирушити до найближчого Вівтаря Білого вока, потрапити в замок і закупити реліквії в магазині Чупакабри, в першу черг - Сльози Святого та Ув'язнені демони.

Репліки Редагувати

  • Ти не можеш мене перемогти!
  • Лють твоєї душі зміцнює мене.
  • Не намагайся зректися мене. Я - частина тебе!
  • Я позбавлю тебе душі!
  • Зрештою, ми станемо одним цілим!
  • Я погашу твою людяність!
  • Я поглину твою душу, крапля за краплею!
  • Я живитимуся твоєю душою!

Цікаві факти Редагувати

  • Внутрішнього Дракулу (як і "зовнішнього") озвучив Роберт Карлайл.
  • Існує припущення, що Внутрішній Дракула - це демон, викликаний першими вгосподарями замку, сім'єю Бернгардів. Він контролює замок і прийняв форму Внутрішнього Дракули, щоб утримати контроль над Принцом Темряви.
  • Імовірно, Внутрішній Дракула контролював Кам'яного ґолема і в такій формі напав на Дракулу.

Галерея Редагувати

Персонажі Castlevania - Lords of Shadow 2
Рід Бельмонтів Габріель БельмонтМарія БельмонтТревор БельмонтВіктор Бельмонт
Армія Сатани Раїса ВолковаАбаддонНеграл МесламстіГвідо ШандорСатана
Мешканці замку ГоргониЧупакабраКарміллаАгрусЛялькарВнутрішній Дракула
товариство Зобека ЗобекОхоронець Зобека
Братство Світла Роланд де Ронсеваль
Вороги Castlevania - Lords of Shadow 2
Братство Світла Солдат БратстваОблоговий титанПаладінКлірик БратстваВажкий воїн БратстваВіктор Бельмонт
Мешканці замку Кам'яний ґолемЗбезчещений вампірНаглядач підземелляПідземний посіпакаГлибинна гарпіяГоргонаКривавий скелетКарміллаАгрусЛяльки ЛялькаряВнутрішній Дракула
Армія Сатани Голгофіанський охоронецьВчений "Біоквімек"ОдержимийРаїса ВолковаСолдат СатаниАбаддонРогатий демонНаїзники ШтормуТемний чернецьТемний апостолЛевіафанСатана
Товариство Зобека ЗобекСлуга-мрецьОхоронець Зобека
Касльванія-Сіті СпецпризначенецьМашина спецпризначення