FANDOM

Великий варг - перший босс в Castlevania - Lords of Shadow.

Варги - основна сила великих загонів перевертнів. Деякі з них "благословенні" самим Темним Володарем Перевертнів і отримакли в нього длар зцілення ран та збільшену силу. Через особливості такого "благословення" ці здібності підсилюються у повні.

Зовнішність Редагувати

Ззовні Великий варг не вдрізняється від свого "меншого брата": це масивний (трішки більший за коня) вовк з постійно виряченими зубами, жовтими очима та чорною шерстю.

Історія Редагувати

Габріель зустрів цього монстра у селі, яке відвідав у першому рівні гри. Разом з трьома селянами він відбив атаку слабких перевертнів і знищив Великого варга, який прийшов після них.

Атаки Редагувати

Великий варг має тіж самі атаки, що і "малий", однак вони наносять більші пошкодження.

  • Удар передніми лапами.
  • Атака зі стрибком. Перед нею біля пащі варга з'являється характерне біле світло. Цю атаку неможливо заблокувати.

Коли у Великого варга залишиться 20% здоров'я, він вилізе на масивний кам'яний постамент і почне вити на Місяць (який саме у повні) та відновить в 50% здоров'я, після чого зістрибне з постамента і продивжить бій.

Тактика Редагувати

Як і в бою зі звичайним варгом, необхідно ухилятись і бити його одиночними ударами. Також бажано активно використовувати додаткову зброю, в першу чергу - срібні кинджали.

Коли Великий варг "вилікується", необхідно підняти масивну дерев'яну палю - і монстр налетить грудьми на загострений кінець, після чого згодом помре. Слід підібрати момент, коли Великий варг вже у повітрі. Якщо пілняти палю занадто рано, хитре створіння не зістрибне, а злізе з постаменту і доведеться починати бій спочатку.

Вплив додаткової зброї Редагувати

Оцінювання впливу додаткової зброї проводиться шляхом порівняння зі стандартними пошкодженнями, які наносить ця зброю (з вразливістю 1/3).

Вразливість Редагувати

Оцінка: 1 - стандартні пошкодження; 2 - подвійні пошкодження; 3 - потрійні пошкодження.

Захист Редагувати

Оцінка: 1 - 50% пошкоджень; 2 - 20% пошкоджень; 3 - невразливий до даної зброї.

  • Феї світла - 1/3.
  • Свята вода - 2/3.
  • Божественний щит - 1/3.

Вплив додаткової зброї на Великого варга такий, як і на звичайного.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі